آزمون و جهانبخش در فهرست پردرآمدترین بازیکنان حاضر در امارات

  • ورزشی
  • شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
    کد خبر :466903

شبکه «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی به 5 نفر از گرانقیمت ترین بازیکنان حاضر در جام ملت های 2019 آسیا اشاره کرد که در جمع آنها، تیم ملی ایران با 2 نماینده یعنی «سردار آزمون» و «علیرضا جهانبخش» بیشترین بازیکن را از حیث درآمد در اختیار دارد.

به گزارش بازتاب، فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: جام ملت های 2019 آسیا تا همین جای کار هم لحظات خاطره انگیزی را برای ما به ارمغان آورده و هر چه پیش می رویم، جذابیت و هیجان آن افزوده خواهد شد؛ این در حالی است که برترین بازیکنان آسیا نیز با تمام وجود برای تیم های ملی کشورشان مبارزه می کنند.
برخی از این بازیکنان تبحر و جنگندگی خود را به پهنه اروپا نیز کشانده و در نتیجه، به برترین ها از حیث درآمد بدل شده اند.
از این رو تعجبی ندارد که تعدادی از این نام ها در فهرست پردرآمدترین ها، برای فوتبال دوستان آشنا باشد:

5 – مت رایان (استرالیا – 8 میلیون یورو)
دروازه بان تیم ملی استرالیا پس از درخشش در لیگ برتر انگلیس به همراه تیم برایتون، جایگاه پنجم این فهرست را به خود اختصاص داده و ساکروس ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این تورنمنت به مهارها و واکنش های او نیاز خواهند داشت.

4 – سردار آزمون (ایران – 9.5 میلیون یورو)
آزمون از زمان حضور در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه همواره جز بازیکنان کلاس بالای آسیا بوده و ستاره باشگاه روبین کازان نام خود را به عنوان بازکنی ارزشمند از حیث درآمد نیز بر سر زبان ها انداخته است.
در واقع، ارزش آزمون رو به افزایش بوده و با چند نمایش سطح بالا در امارات متحده عربی برای ایران، می تواند به راحتی شاهد افزایش چند برابری این رقم باشد..

3 – یوشینوری موتو (ژاپن – 10 میلیون یورو)
مهاجم تیم ملی ژاپن با 10 میلیون یورو در آمد، سومین نام فهرست پرددرآمدترین بازیکنان را به خود اختصاص داده است.
سامورایی آبی باشگاه نیوکاسل یونایتد اگرچه همواره برای حضور در ترکیب اصلی «رافائل بنیتز» تقلا می کند اما گل او در برابر شیاطین سرخ در روزهای ابتدایی فصل جاری لیگ برتر جزیره، تا مدت ها از خاطره ها پاک نخواهد شد..

2 – علیرضا جهانبخش (ایران – 18 میلیون یورو)
علیرضا جهانبخش در تورنمنت تابستان سال 2018، با درخشش در تیم ملی ایران برای خود نامی دست و پا کرد و پس از پیوستن به برایتون در لیگ برتر جزیره، ارزش وی به شکلی غیر قابل توصیف افزایش یافت.
ایرانی ها امیدوارند تا جهانبخش که پیش از آغاز تورنمنت امارات با مصدومیت و شایعاتی دلهره آور، موجبات نگرانی هواداران برترین تیم آسیایی رنکینگ جهانی را فارهم آورد؛ هر چه سریع تر به فرم ایده آل خود باز گشته و آرزوهای این تیم را برای کسب چهارمین قهرمانی خود در این تورنمنت معتبر تحقق ببخشد.

1 – سون هیونگ مین (کره جنوبی – 50 میلیون یورو)
چه کسی غیر از هیونگ مین می تواند صدر این فهرست را تسخیر کند؟
بازیکن کره ای باشگاه تاتنهام نه تنها در لیگ برتر جزیره استثنایی عمل می کند بلکه روند صعودی خود را برای تیم ملی کشورش هم ادامه داده است.
در صورتی که کره ای ها قصد فتح جام آسیا را داشته باشند، پسر محبوبشان می بایست در بهترین فرم خود قرار داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید