تخصیص بخش باقی مانده بودجه فدراسیون‎ها در یک مرحله

  • ورزشی
  • شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۸
    کد خبر :466785

کمیته ملی المپیک در نظر دارد بخش باقی مانده بودجه فدراسیون‎ها از محل اعتبارات سال جاری را در قالب یک مرحله به حساب آنها واریز کند و اینگونه میزان پرداختی‎ها را صد درصد کند.

حدود دو ماه به پایان سال باقی مانده و کمیته ملی المپیک تاکنون ۸۵ درصد بودجه فدراسیون ها را در اختیار آنها گذاشته است. تلاش این کمیته بر این بود که تا پیش از مجمع ۲۵ دی ماه، یک مرحله واریزی دیگر به حساب فدراسیون ها داشته باشد به خصوص اینکه از آخرین پرداختی کمیته نزدیک به چهار ماه می گذرد اما با وجود پیگیری های انجام شده هنوز اعتباری از سوی دولت در اختیار کمیته قرار داده نشده است.

با این اوصاف پرداخت بودجه به حساب فدراسیون ها تا پیش از مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک منتفی است اگرچه رایزنی های مدیران کمیته ملی المپیک با مقامات دولت همچنان ادامه دارد تا در کوتاهترین زمان ممکن بودجه جدیدی در اختیار فدراسیون ها قرار بگیرد. حتی رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم هفته گذشته در دیدار با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیر این موضوع بود.

کمیته ملی المپیک قصد دارد بخش باقی مانده بودجه فدراسیون ها که ۱۵ درصد از کل بودجه سالیانه آنها می شود را در قالب یک مرحله در اختیارشان قرار دهد.

کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذی حساب کمیته ملی المپیک در گفتگو با مهر با اعلام این خبر گفت: تلاش لازم را داشتیم تا قبل از مجمع بتوانیم واریزی جدیدی به فدراسیون ها داشته باشیم. دستوارت مساعدی هم صادر شد اما هنوز به نتیجه قطعی مبنی بر واریز بودجه به حساب کمیته نرسیده است.

وی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک مصمم است با توجه به آغاز رقابت های انتخابی المپیک و اعزام ورزشکاران و تیم های رشته های مختلف به این میادین، هرچه زودتر باقی مانده بودجه فدراسیون ها را پرداخت کند. جای هیچ گونه نگرانی هم نیست چراکه نتیجه رایزنی ها رضایت بخش بوده است. قطعا طی دو سه هفته آینده خبرهای خوبی دراین زمینه خواهیم داشت.

ذی حساب کمیته ملی المپیک یادآور شد: مرحله جدید واریز بودجه به حساب فدراسیون ها تخصیص نهایی به آنها خواهد بود. در واقع کمیته قصد دارد باقی مانده بودجه فدراسیون ها از محل اعتبارات سال ۹۷ که ۱۵ درصد می شود را در یک مرحله به حساب شان واریز کند و اینگونه تخصیص را نهایی و صد درصد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید