دستگاهی که به کاربر توصیه می کند چه لباسی بپوشد

    کد خبر :466496

یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی از ماژولی رونمایی کرده که نمایشگری را روی مبلمان یا در کمد با پروژکتور ایجاد می کند تا به کاربر توصیه کند چه لباسی بپوشد.

به گزارش بازتاب به نقل از نیواطلس، در نمایشگاه CES شرکت «بوش» از دستگاهی رونمایی کرد که می توان آن در کمد لباس به کار بردتا قفسه های معمولی قدیمی را به اینترنت متصل کند.

ماژول BML۱۰۰PI با پروژکتور یک صفحه نمایش لمسی روی قفسه ها را ایجاد می کند و به کاربر شما کمک کند یک لباس را انتخاب کند یا لباس های خود را از خشکشویی بگیرد.

این دستگاه به طور مستقیم برای مصرف کنندگان ساخته نشده است. بلکه بوش ماژول را مخصوص تولید کنندگان ابداع کرده است.

دستگاه فقط ۴۷ × ۴۳ میلی متر (۱.۹ X ۱.۷ in) است و به عبارت دیگر حتی از یک کارت اعتباری هم کوچکتر به حساب می آید و حدود ۲ وات برق مصرف می کند. ایده اصلی آن است که می توان این دستگاه را در لوازم آشپزخانه، وسایل خانگی یا مبلمان تعبیه کرد. تا یک نمایشگر روی ۶ سطح مختلف به طور همزمان ظاهر شود.

به گفته این شرکت دستگاه مذکور تصاویر واضح را بر روی هر نوع سطح، (خواه تاریک، رنگی، مرطوب یا منحنی ) ایجاد می کند. تصویری که با پروژکتور ایجاد می شود یک اشعه لیزر خطی نمایشگر را فعال می کند. هنگامیکه انگشت یا هر شی این خط لیزری را مختل کند، نمایشگر آن را رصد می کند.

این نمایشگر لمسی را می توان روی در کمد با پروژکتور ایجاد کرد تا به کاربر توصیه کند چه لباس هایی بپوشد یا می توان آن را روی قفسه ایجاد کرد تا کاربر متوجه شود چه زمان و چه تعداد لباس نو باید بخرد.

به گفته بوش این محصول در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید