«تقصیر تحریم است؟»جلوی مفسدان اقتصادی را بگیریم مشکلات اقتصادی حل می‎شود

    کد خبر :466394

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با رد ادعاهای مربوط به تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و تاکید بر این‌که ایران کمبود مالی ندارد، گفت: باید جلوی باندبازها و اختلال گران اقتصادی گرفته شده و نیروهای انقلابی را مانند زمان جنگ به کار بگیریم.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به ادعای برخی مسئولان دولتی که دلیل مشکلات اقتصادی را تحریم‌ عنوان می‌کنند، اظهار کرد: اصلا و ابدا این ادعا را قبول نداریم، باید با اتحاد و وحدت، جلوگیری از ریخت و پاش، جلوگیری از نیروهای متعهد و متدین انقلابی کار را پیش ببریم.

وی با تاکید بر این‌که وضعیت کنونی کشور از دوران جنگ بدتر نیست، افزود: الان بهترین وضعیت را در همه امور اقتصادی از جمله ساخت و سازها داریم.

وی تاکید کرد: باید از باندبازی‌های جلوگیری به عمل آید؛ کسانی هستند که گوشت را از شمال وارد می‌کنند دو تا سه برابر در بازار آنرا می‌فروشند و دام زنده را به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس صادر می‌کنند.

وی با بیان این‌که این افراد به میلیاردها تومان پول دست یافته‌اند،‌ گفت: در همه مسائل باید جلوی باندبازها، سرمایه‌اندوزان، زراندوزان و اختلال گران اقتصادی را گرفت و نیروهای انقلابی را مانند زمان جنگ به کار گرفت.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد:‌ایران نه کمبود مالی دارد و نه این‌که تحریم می‌تواند در اقتصاد آن اثرگذار باشد. مشکل فقط از عدم همکاری، نبود انسجام و عدم وحدت است.

نوروزی در ادامه گفت: باید وزارت بازرگانی را احیا کنیم؛ با این کار کنترل در بازار را ایجا خواهیم کرد، از سوی دیگر چنانچه بتوانیم کنترل بانک‌ها و صادرکنندگان و واردکنندگان را تقویت کنیم و جلوی زراندوران، سرمایه‌اندروزان و کسانیه به آلاف و الوف یک شبه رسیده‌اند که 1000 خانواده بیشتر نیستند را بگیریم، هیچ مشکل اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید