سفیر سابق آمریکا در ریاض: بن‌سلمان باید استعفا بدهد

    کد خبر :466083

سفیر سابق آمریکا در ریاض با انتقاد از رویکرد دولت ترامپ در خصوص قتل «خاشقجی» گفت: خالد بن سلمان سفیر عربستان در واشنگتن باید از سمت خود استعفا دهد.

به گزارش مهر، رابرت جردن سفیر سابق آمریکا در ریاض در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان با اعتراض به رویکرد دولت دونالد ترامپ در خصوص موضوع قتل جمال خاشقجی گفت: سفیر عربستان سعودی در واشنگتن و برادر ولیعهد عربستان باید استعفا دهد.

سفیر سابق آمریکا در ریاض ادامه داد: اقدامات در این موضوع فروکش کرد و این یک تراژدی است. دولت آمریکا به غیر از لغو روادید برخی از افراد مرتبط با این جنایت اقدام دیگری انجام نداد. این نیز به معنی این است که شرکای قتل (خاشقجی) امکان سفر به کشور ما را نخواهند داشت. این واقعا مسخره است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ایجاد محدودیت برای کنسول سابق عربستان در استانبول شد و ادامه داد: نباید کنسول عربستان سعودی در استانبول دارای امتیازات ویژه ای برای سفر به آمریکا باشد.

سفیر سابق آمریکا در ریاض همچنین با اشاره به اخبار مربوط به احتمال کناره گیری خالد بن سلمان سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، تصریح کرد: سفیر عربستان سعودی باید از سمت خود استعفا دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید