جدول رده بندی لیگ بسکتبال در پایان نیم فصل

  • ورزشی
  • جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹
    کد خبر :465985

دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ بسکتبال در حالی برگزار شد که با توجه به نتایج به دست آمده تنها جایگاه دو تیم نیروی زمینی و ذوب‎آهن در جدول رده‎بندی تغییر کرد.

به گزارش مهر، دیدارهای هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه پنجشنبه در تهران، آبادان و مشهد برگزار شد. در این هفته از مسابقات و در تالار بسکتبال آزادی پگاه ایران برابر ذوب آهن اصفهان متحمل شکست شد. این شکست و کسب تنها یک امتیاز در دیدار خانگی، تغییری در جایگاه هشتمی پگاه ایجاد نکرد با وجود اینکه این تیم یک بازی عقب افتاده دارد.

این درحالی است که اصفهانی ها با وجود برد و دستیابی به دو امتیاز از رده پنجم جدول رده بندی سقوط کردند. این جابه جایی بعد از برگزاری دومین دیدار در تالار آزادی و با توجه به نتیجه رقم خورده در آن ایجاد شد.

در این بازی که میان دو تیم نیروی زمینی و رعد پدافند هوایی دزفولبرگزار شد، بازیکنان تیم نیروی زمینی صاحب برتری شدند. نیروی زمینی با دو امتیازی که در این دیدار به دست آورد از رده ششمی به اندازه یک پله ارتقا یافت و جایگاه ذوب آهن را از آن خود کرد. البته که ذوب آهن همچون پگاه یک دیدار کمتر از دیگر تیم ها در کارنامه داشته و این امید را دارد با برگزاری دیدار عقب افتاده خود، دوباره به جایگاه پنجمی بازگردد.

در دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات صنعت نفت آبادان در حضور تماشاگرانش شهرداری گرگان را با ۱۰ اختلاف امتیاز شکست داد. این برد اما تاثیری در جایگاه وی برای صعود به رده دومی نداشت چراکه شیمیدر هم در دیدار همزمانی که در مشهد برگزار شد پیروز شد و جایگاه دومی خود را تثبیت کرد.

در این هفته از مسابقات پتروشیمی صدرنشین با قرعه استراحت روبرو بود در حالیکه اطمینان داشت دیگر دیدارهای برگزار شده و نتایج به دست آمده تاثیری در جایگاه این تیم ندارد. شاگردان مهران حاتمی هر هشت دیدار خود در این نیم فصل را با برد به پایان رساندند و پیش از پایان نیم فصل، صدرنشینی و قهرمانی خود در این مرحله را قطعی کردند. در مقابل اما تیمی مانند رعد پدافند هیچ بردی در این نیم فصل کسب نکرد و با ۸ امتیاز از هشت باخت قعر نشین جدول لقب گرفت.

در پایان دیدارهای هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال، به جز ذوب آهن و نیروی زمینی جایگاه دیگر تیم ها تغییر نکرد.

نتایج دیدارهای هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ بسکتبال و جدول رده بندی مسابقات به این شرح است:

* پگاه تهران ۶۳ – ذوب آهن اصفهان ۷۷
* صنعت نفت آبادان ۸۹ – شهرداری گرگان ۷۹
* نیروی زمینی ۷۷ – رعد پدافند هوایی دزفول ۷۳
* آویژه صنعت پارسا مشهد ۵۷ – شیمیدر تهران ۷۹

جدول رده بندی
۱- پتروشیمی بندرامام (۸ بازی، ۸ برد، بدون باخت، ۱۶ امتیاز)
۲- شیمیدر تهران (۸ بازی، ۷ برد، یک باخت، ۱۵ امتیاز)
۳- صنعت نفت آبادان (۸ بازی، ۶ برد، ۲ باخت، ۱۴ امتیاز)
۴- شهرداری گرگان (۸ بازی، ۴ برد، ۴ باخت، ۱۲ امتیاز)
۵- نیروی زمینی (۸ بازی، ۴ برد، ۴ باخت، ۱۲ امتیاز)
۶- ذوب آهن اصفهان ( ۷ بازی، ۳ برد، ۴ باخت، ۱۰ امتیاز)
۷- آویژه صنعت مشهد (۸ بازی، ۲ برد، ۶ باخت، ۱۰ امتیاز)
۸- پگاه ایران (۷ بازی، یک برد، ۶ باخت، ۸ امتیاز)
۹- رعد پدافند دزفول (۸ بازی، بدون برد، ۸ باخت، ۸ امتیاز)

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید