جشنواره شگفت‌انگیز کاخ‌های یخی در چین

    کد خبر :465436

کارگران چینی برای ساخت مجسمه‌های عظیم این جشنواره، به رود منجمد سونگهوا می‌روند و از آن قالب‌های بزرگ یخی تهیه می‌کنند. فرآیند احداث مجسمه‌ها، چند هفته قبل از شروع جشنواره آغاز شده و کارگران حدود ۲۰۰ هزار متر مکعب یخ به محل جشنواره منتقل کرده‌اند.

فرارو- هر سال، شهر هابرین، واقع در استان هیلونگ جیانگ در شمال شرق چین، از «جشنواره بین المللی مجسمه‌سازی برفی و یخی هابرین» میزبانی می‌کند. در این جشنواره، مجسمه‌ها و سازه‌های بزرگ یخی به نمایش درمی‌آیند و بیش از یک میلیون بازدیدکننده جذب می‌کنند. در شب، مجسمه‌های این جشنواره با رنگ‌های متنوعی روشن می‌شوند که این امر به آن‌ها زیبایی خاصی می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند به بالای برخی از آن‌ها صعود کنند.

جشنواره مزبرو، به مدت چند ماه ادامه دارد. امسال، از پنجم ژانویه شروع شده و تا پایان ماه فوریه ادامه خواهد داشت. کارگران چینی برای ساخت مجسمه‌های عظیم این جشنواره، به رود منجمد سونگهوا می‌روند و از آن قالب‌های بزرگ یخی تهیه می‌کنند. فرآیند احداث مجسمه‌ها، چند هفته قبل از شروع جشنواره آغاز شده و کارگران حدود ۲۰۰ هزار متر مکعب یخ به محل جشنواره منتقل کرده‌اند. هر قالب یخ هم ۷۰۰ کیلو گرم وزن دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید