روسیه: آمریکا فکر حمله به ونزوئلا را از سر بیرون کند

    کد خبر :464612

وزارت خارجه روسیه هشدار داد سناریوی نظامی علیه ونزوئلا فاجعه‎ بار خواهد بود و آمریکایی‎ها باید این موضوع را از سرشان بیرون کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از ایتارتاس، سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه به آمریکا درباره هرگونه سناریو مبنی بر دخالت نظامی در ونزوئلا هشدار داد.

وی در این باره گفت: با نگرانی، شاهد تلاش‌های آمریکا در راستای ایجاد جبهه ضد ونزوئلا در میان کشورهای آمریکای لاتین هستیم. این روند هشدار آمیز است.

ریابکوف ادامه داد: حتی کشورهای آمریکای لاتین هم علیرغم موضع سرسختانه‌ای که علیه ونزوئلا گرفته‌اند؛ با دخالت نظامی در امور این کشور مخالف هستند.

وی تاکید کرد: هر گونه اقدام مبنی بر توسل به نیروی نظامی، به فاجعه منجر خواهد شد. بنابراین به آمریکایی‌هایی که وسوسه چنین اقدامی را دارند، هشدار می‌دهیم.

گفتنی است برخی از کشورهای آمریکای لاتین به پیروی از آمریکا، دور جدید زمامداری نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا را نامشروع اعلام کرده و در برابر آن جبهه گرفته‌اند.

این درحالی است که پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر تمایل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به استفاده از گزینه نظامی علیه ونزوئلا منتشر شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید