استقرار کانکس پلیس در پارک پردیسان

    کد خبر :464600

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از استقرار دو کانکس پلیس در ضلع‌های شمالی و جنوبی پارک پردیسان خبر داد.

سرهنگ جمشید محبت خانی در جلسه‌ای که در پی دریافت گزارش‌های مردمی از حضور برخی افراد در قالب دستفروش در پارکینگ‌های پارک پردیسان برگزار شد، گفت: با خبر شدیم که برخی افراد در پارکینگ شمالی و جنوبی باعث آزار و اذیت نوامیس مردم می‌شوند و اقدام به فروش کالاهای غیرمجاز و نامشروع می‌کنند و این موضوع ناراحتی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک پارک پردیسان و تمایل خانواده‌ها به استفاده از این پارک، متاسفانه مواردی از سلب آسایش شهروندان گزارش شد که برای رفع آن اقدام کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، محبت خانی با اشاره به همراهی نیروی انتظامی گفت: عصر دیروز جلسه ای با حضور سرهنگ ظهیری – رئیس پلیس پیشگیری فاتب، سرهنگ بهاری – جانشین پایگاه دوم پلیس آگاهی و نماینده پایگاه دوم پلیس امنیت، سرهنگ دوم عبادی – رئیس پلیس بزرگراههای غرب تهران، سرهنگ بابک غلامی – معاون عملیات یگان و حمیدرضا ایلکا – رئیس حراست سازمان و دادخواه – مسئول حفاظت فیزیکی سازمان محیط زیست درفرماندهی یگان حفاظت سازمان محیط زیست برگزار شد و به اتفاق بازدیدی از محل داشتیم. قرار شد رزمایش انتظامی در پارک انجام بگیرد تا پارک برای مجرمان ناامن شود. همچنین در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک نیز کانکس نیروی انتظامی مستقر شده گشت‌زنی ها در پارک افزایش خواهد یافت تا امنیت افزایش پیدا کند خانواده‌ها با آرامش بیشتری از فضای پارک استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید