یمن حرفی برای گفتن نداشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :464548

ملی پوش سابق کشورمان گفت: تیم ملی ایران با این پیروزی که برابر یمن به دست آورد، برای همه حریفان آسیایی خود خط و نشان کشید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود از سری مسابقات جام ملتهای آسیا در ابوظبی مقابل یمن ایستاد و با نتیجه پر گل ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد.

ایمان عالمی در گفتگو با مهر در این خصوص اظهار داشت: هرچند یمن بسیار ضعیف بود، اما این باعث نمی‌شود تا پیروزی خوب تیم ملی ایران لوث شود. ایران برابر یمن به معنای واقعی کلمه تیم بود و شایسته چنین پیروزی پر گل و شیرینی هم بود.

ملی پوش سابق کشورمان ادامه داد: فاصله فوتبال در آسیا نزدیک شده تا جایی که امروز تیم‌های درجه دوم و سوم سالهای گذشته می‌توانند برای بهترین تیم های آسیایی مشکل ایجاد کنند. این موضوع را در بازیهای قبلی دیدیم. در این فضا است که ارزش پیروزی پر گل تیم ملی کشورمان در چنین بازی بیشتر به چشم می‌آید.

عالمی خاطرنشان ساخت: این نتیجه باعث شد تا بیش از گذشته نظرها در آسیا به سمت و سوی تیم ملی ایران معطوف شود. حالا تیم ملی برای همه آسیا خط و نشان کشید و رقبا هم خیلی جدی تر به تیم ما می‌اندیشند و برای مقابله با آن برنامه ریزی می کنند.

وی بیان داشت: در بازیهایی که تا امروز برگزار شده، استرالیا باوجود شکست مقابل اردن تیم خیلی خوبی نشان داد و من فکر می کنم این تیم در مراحل بالاتر حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. کره جنوبی هم در نخستین بازی‌اش به سختی پیروز شد اما آنها هم در مراحل بالاتر حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت. تیم ملی ایران هم به اعتقاد من می‌تواند جدی ترین مدعی قهرمانی در این مسابقات باشد. حال باید ببینیم دیگر مدعیان مثل ژاپن و عربستان چه چهره هایی از خود نشان می دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان داشت: امیدوارم این پیروزی شیرین مقابل تیم‌های دیگر و در مراحل بعدی هم تداوم داشته باشد و تیم ملی کشورمان بتواند با شایستگی در این مسابقات قهرمان شده و آرزوی دیرینه فوتبال ایران را محقق کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید