امیدوارم همدلی و اتحاد در کشتی تداوم داشته باشد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۹:۴۹
    کد خبر :463415

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: برنامه‌های تیم ملی به خوبی در حال اجرا است که امیدوارم همدلی و هماهنگی تمامی عوامل اجرایی کشتی تداوم یابد.

عباس حاج کناری در حاشیه دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جام تختی به مهر گفت: پس از نخستین اردوی آزادکاران که بیشتر با هدف هماهنگی کشتی گیران و کادر فنی برگزار شد، دومین اردوی ما هم از روز ۱۰ دی‌ماه استارت خورد و نفرات منتخب انتخابی تیم ملی هم به ما پیوستند.

وی افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که با حضور غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی رخ داد، دعوت از برخی چهره های قدیمی عرصه ملی بود که توانستند بار دیگر به اردو آمده و شانس خود را برای بازگشت به تیم ملی محک بزنند. به نظر من اقدام کادر فنی با دعوت از این بزرگان و عنوان داران تیم ملی، نشان از احترام خاص به این کشتی گیران بود و نشان داد کادر فنی به خوبی برای قهرمانان باسابقه و قدیمی خود ارزش زیادی قائل است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: با توجه به فرصتی که به این کشتی گیران داده شده، حالا باید خودشان نشان دهند که می توانند پا به پای دیگر مدعیان تیم ملی تمرین و تلاش کنند یا خیر؟ به قول معروف، کادر فنی به این قهرمانان اعلام کرد که «این گوی و این میدان» و حالا نوبت شماست تا برای پس گرفتن دوبنده تیم ملی از مدعیان جوان تلاش کنید.

حاج کناری با اشاره به همین چهره های باسابقه و عنوان دار گفت: ما در اردوی اول و اردوی کنونی میزبان بسیاری از آزادکارانی بودیم که به هر دلیلی از عرصه ملی دور شدند. در این میان باید به رضا یزدانی اشاره کرد که شرایط متفاوتی دارد. او طوری تمرین می کند که گویای اراده و انگیزه بالا برای بازگشت است. به عنوان یکی از اهالی کشتی که دوران قهرمانی و مربیگری را تجربه کرده ام به موفقیت یزدانی امیدوارم، ولی به شرطی که او در وضعیت روحی و روانی خوبی قرار داشته باشد و در بهترین شرایط به میدان برود.

وی در پایان در خصوص روند تمرینی آزادکاران در اردوی کنونی خاطرنشان کرد: نفرات اردونشین پس از نخستین اردو که بسیار محدود و کوتاه بود، روند بهتری را ادامه می دهند و به واقع کادر فنی با تلاشی که از آنها می بیند به آینده تیم ملی امیدوارتر می شود. در هر حال ما باید بتوانیم از تمامی پتانسیل موجود برای رقابتهای جهانی و المپیک بهره ببریم و بهترین ها را راهی این میادین کنیم.

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در جام تختی از روز ۱۰ دی‌ماه با حضور ۳۶ کشتی گیر در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا روز ۲۱ دی ماه جریان خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید