نمایشگر چوبی کنترل خانه های هوشمند را ساده می کند

    کد خبر :462924

یکی از چالش های مدیریت دستگاه های موجود در خانه های هوشمند این است که افراد به راحتی عملکرد آنها را درک نمی کنند و حالا برای حل این مشکل سیستم جدیدی طراحی شده است.

شرکت ژاپنی Mui، با تولید یک نمایشگر ال ای دی لمسی که محتوای آن بر روی یک تکه چوب خوش تراش قابل مشاهده است، این مشکل را حل کرده است.

قرار است اولین رونمایی از این محصول در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ اتفاق بیفتد. بر اساس اطلاعاتی که در مورد این نمایشگر منتشر شده، کاربران می توانند با استفاده از آن به سادگی اطلاعات مربوط به سیستم های هوشمند مختلف موجود در منزل را مشاهده کنند.

از جمله این محصولات می توان به ترموستات، چراغ ها و بلندگوهای هوشمند اشاره کرد. تنظیم راحت دما، کنترل پخش و قطع موسیقی، خاموش و روشن کردن آسان چراغ ها و غیره همگی به طور مستقیم از طریق رابط کاربری لمسی این دستگاه ممکن است. با لمس نمایشگر و کشیدن آن به سمت راست و چپ می توان وضعیت دستگاه های مختلف را مشاهده کرد.

به گزارش مهر ،دستگاه یادشده خود هوشمند است و می تواند اطلاعات متنوعی را از ابزار هوشمند نصب شده در منزل استخراج کند که از جمله آنها می توان به وضعیت آب و هوا، پیام های ارسالی توسط آنها، ساعت و غیره اشاره کرد. برای فعال کردن این نمایشگر چوبی تنها کافیست بر روی ان ضربه زده شود. همچنین این دستگاه با گول اسیستنت هم سازگار است و لذا قادر به درک فرامین صوتی و نمایش اطلاعات مرتبط خواهد بود. قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید