الین ویر نسخه جدید لپ تاپ گیمینگ m17 را معرفی کرد

    کد خبر :462904

الین ویر در حاشیه نمایشگاه CES در شهر لاس‌وگاس نسخه‌ی جدید m17 را به عنوان سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی خود به جهانیان معرفی کرد.

تقریبا یک سال از معرفی نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ m15 جدید الین‌ویر با وزن و طراحی پایین می‌گذرد؛ این لپ‌تاپ به پردازنده‌ی گرافیکی Max-Q انویدیا مجهز بود و رقیب مستقیم ریزر بلید و GS65 ام‌اس‌آی به شمار می‌رفت. حال در جریان CES 2019 نوبت به برادر بزرگ‌تر یعنی m17 رسیده است تا با طراحی باریک‌تر و استفاده از واحدهای گرافیکی جدید سری ۲۰ انودیا موسوم به RTX که به‌تازگی بر لپ‌تاپ‌ها معرفی شده‌اند، وارد نبرد با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۱۷ اینچی شود.

لپ‌تاپ ام ۱۷ جدید الین‌ویر سبک‌ترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچی این شرکت تا به امروز است؛ این لپ‌تاپ تنها ۲.۶کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۲۳میلی‌متر است. طبق انتظاری که از یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌رود، این لپ‌تاپ با چندین نوع مشخصات قابل سفارش است. علاقه‌مندان قادر به سفارش مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل هشتمی Core i5-8300H، Core i7-8750H و Core i9-8950HK خواهند بود. در بحث پردازنده‌ی گرافیکی نیز علاوه‌بر انویدیا GTX 1050 Ti شاهد سه تراشه‌ی RTX 2060 و دو نسخه‌ی 2070 Max-Q و 2080 Max-Q در مشخصات فنی این لپ‌تاپ هستیم.

کاربر قادر به سفارش نسخه‌‌ای با ۳۲گیگابایت حافظه‌ی رم و مجهز به SSD دوگانه نیز خواهد بود. متاسفانه خبری از نمایشگر ۱۲۰هرتزی در این لپ‌تاپ نیست و انتخاب‌‌ها به دو پنل ۶۰هرتزی با رزولوشن‌های ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و ۳۸۴۰ و ۲۱۶۰ محدود شده است. البته طبق اعلام الین‌ویر این نمایشگر برای نمایش محتوای با گستره‌ی دینامیکی بالا مناسب است و استاندارد HDR-400 را کسب کرده است.

نسخه‌ی پایه‌ی ام ۱۷ ۱۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ این در حالی است که ام ۱۵ به‌روزشده با پردازنده Core i9 و واحد گرافیکی RTX برچسب قیمتی ۱۵۸۰ دلار برای مدل پایه خواهند داشت. هر دو لپ‌تاپ جدید الین‌ویر از ۲۱ ژانویه در دسترس خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید