خزاعی هم با اجرای قانون بازنشستگی از وزارت اقتصاد رفت

    کد خبر :462860

مشمول شدن محمد خزاعی در قانون بازنشستگی موجب شد وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی احمد جمالی را به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران منصوب کند.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در پی بازنشستگی محمد خزاعی رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، احمد جمالی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با حفظ سمت، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران شد.

در حکم دکتر فرهاد دژپسند آمده است: با عنایت به بازنشستگی دکتر محمد خزاعی از تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ به موجب این حکم و با حفظ سمت، «سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» به جنابعالی محول می گردد.

امید است با اتکا به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

وی تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در رشته مدیریت در دانشگاه های تهران و شیراز طی کرده است و در سوابق اداری سرپرست سازمان مذکور، مسئولیت هایی چون «سرپرستی معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل»، «مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت» و «دبیری ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیر کلی وام ها، مجامع و موسسات بین المللی و مدیر کلی نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» به چشم می خورد.

گفتنی است؛ خزاعی چندی پیش از وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست بازنشستگی کرده بود.

در نامه پذیرش در خواست بازنشستگی محمد خزاعی از سوی دژپسند آمده است: اکنون که پس از بیش از ۳۰ سال تلاش مستمر و صادقانه، درخواست بازنشستگی نموده اید، لازم میدانم از خدمات جنابعالی که با نهایت تدبیر، تلاش و پاک دستی، در مسندهای مختلف به ویژه در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، مدبرانه کارگشایی و ایفای نقش نموده اید، سپاسگزاری نمایم. همکاران تان در دولت تدبیر و امید قدر دان زحمات شما هستند و اینجانب نیز به سهم خود به وجود فرهیختگان دلسوزی چون حضرتعالی که در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهتمام ورزیده اید می بالم و ضمن آرزوی توفیق بیش از پیش با درخواست بازنشستگی شما موافقت مینمایم. لذا به استناد بند (الف) ماده (۱۰۳) قانون مدیریت خدمات کشوری، از تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ به افتخار بازنشستگی نایل می شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید