بازداشت وین رونی به دلیل انجام حرکتی عجیب در یکی از فرودگاه‌ها آمریکا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
    کد خبر :462539

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به دلیل انجام حرکتی بر هم زننده نظم و امنیت یکی از فرودگاه‌های آمریکا بود، دستگیر و بازداشت شد.

برای دومین بار زیاده‌روی در مصرف مشروبات الکلی برای وین رونی دردسرساز شد. این بار کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به دلیل مصرف توامان مشروبات الکلی و قرص‌های خواب‌آور دچار حالتی غیرعادی شده که در آن زمان زنگ خطر یکی از درهای فرودگاه واشنگتن – شهری که در یکی از تیم‌های فوتبال آن توپ می‌زند – را به صدا درمی‌آورد.

سخنگوی وین رونی 33 ساله مدعی شده است که حالت غیرعادی که این بازیکن انگلیسی دچارش شده است به دلیل مصرف همزمان مصرف مشروبات الکلی و قرص‌های خواب‌آوری بوده که برای او تجویز شده بوده است

طبق اعلام مقامات فرودگاه واشنگتن، این اتفاق در تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) رخ داده و رونی علاوه بر ایجاد اخلال در نظم فرودگاه به خاطر به صدا درآوردن زنگ هشدار یکی از درهای فرودگاه، به جرم فحاشی و مستی در ملأ عام دستگیر شده است.

نکته جالب درباره مجازات وین رونی به خاطر حرکاتش این بوده است که او 10 روز پس از تخلفش جریمه شد اما تنها به مبلغ 25 یورو که درآمد یک دقیقه اوست. رونی سال گذشته 20 میلیون پوند درآمد داشت.

طبق اعلام سخنگوی رونی، این بازیکن انگلیس پس از پروازی طولانی از مبداً شهر ریاض عربستان سعودی (جایی که برای تماشای مسابقات اتومبیلرانی فرمول E و یک برنامه تبلیغاتی یک روزه رفته بود) در مسیر بازگشت به آمریکا مشروبات الکلی و قرص خواب‌آور مصرف کرده و عوارض آن پس از رسیدن او به مقصد مشخص شده است.

رونی که ماه ژوئن سال 2018 اورتون را به مقصد تیمی دی‌سی یونایتد آمریکا ترک کرد، پس از بازداشت موقت به کلانتری منطقه لودون انتقال داده و به قید وثیقه آزاد شد. این پرونده با پرداخت جریمه نقدی بسته شده است.

این نخستین باری نیست که رونی به دلیل مصرف مشروبات الکلی دستگیر می‌شود و خودش را به دردسر می‌اندازد. او سال 2017 هم به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر و به قید وثیقه آزاد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید