فلاح: در باند کسی نیستم، اما از حضور قهرمانان کشتی در انتخابات استقبال می‌کنم

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۸
    کد خبر :461405

اکبر فلاح، قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: نه در باند کسی هستم و نه با قهرمانی رفاقتی خاص دارم، اما همه ما دوست داریم یکی از جنس خودمان، یعنی یک گوش شکسته سکاندار کشتی شود.

اکبر فلاح در مورد انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی اظهار داشت: همه ما دوست داریم یکی از جنس خودمان، یک گوش شکسته سکاندار کشتی شود. هر کسی از این قشر بیاید حمایتش خواهیم کرد. البته این حمایت زمانی هم به انتقاد خواهد رسید، اگر احساس کنیم که از مسیر اصلی،‌ مسیری که به نفع کشتی است، خارج شده است.

به گزارش تسنیم ،وی ادامه داد: تا موقعی که کار درست پیش برود، حامی رئیسی که از جنس کشتی است، خواهیم بود. خوشبختانه این روزها اسم‌هایی برای ریاست فدراسیون مطرح می‌شود که همه قهرمان جهان و گوش شکسته و تحصیل‌کرده هستند. من نمی‌توانم از هیچ‌کدام آنها اسمی بیاورم چون نه با هیچ‌کدام‌شان رفاقت خاص دارم و نه در باند کسی هستم، فقط دوست دارم هر کسی که برنامه بهتری برای کشتی دارد،‌ در رأس فدراسیون قرار بگیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: از همه اهالی مجمع کشتی هم توقع داریم که به برنامه رای بدهند، نه اسم‌ها. البته باید صبر کرد و دید چه کسانی برای شرکت در انتخابات کاندیدا خواهند شد و بعد به بررسی آنها پرداخت. جامعه کشتی باید سوابق افراد را ببیند و به برنامه‌های آنها توجه کند.

فلاح با تاکید بر اینکه جامعه کشتی بی‌اخلاقی در انتخابات را نخواهند پذیرفت، گفت: مردم چنین چیزی را از هیچ قهرمان کشتی نمی‌پذیرند و او را طرد خواهند کرد. آنها اجازه نمی‌دهند فردی که با بی‌اخلاقی می‌خواهد مسئولیت کشتی را بپذیرد، وارد این عرصه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید