امیرمحمد بخشی: باید دو هفته استراحت کنم تا دستم بیش از این آسیب نبیند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۹:۱۷
    کد خبر :461381

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: بعد از انصراف از مسابقات آزاد کشوری، سرمربی تیم ملی اعلام کرد برای حضور در تیم ملی نگرانی نداشته باشم.

امیرمحمد بخشی در خصوص مصدومیت خود در مسابقات تکواندو آزاد کشوری اظهار داشت: روز پنجشنبه در مسابقات آزاد کشوری ابتدا در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شدم. در ادامه و در اولین مسابقه خود مقابل حریف گیلانی با اختلاف 15 امتیاز به برتری دست یافتم و در بازی دوم نیز از سد حریف اصفهانی گذاشتم. در مسابقه سوم مقابل نماینده اصفهان با وجودی که 5 امتیاز جلو بودم، با برخورد ضربه‌ای به انگشتم دستم خورد، دیگر نتوانستم مسابقات را ادامه بدهم و انصراف دادم.

وی در خصوص مدت زمان دوری خود از میادین عنوان کرد: پزشکان اعلام کردند برای بهبودی انگشتم باید حدود دو هفته استراحت کنم و مراقب باشم ضربه‌ای به دستم برخورد نکند. تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا هرچه زودتر وضعیت انگشتم بهتر شود تا با حضور در اردوی تیم ملی، مسابقات جهانی را از دست ندهم.

نایب قهرمان مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی در خصوص نگرانی خود برای دعوت به تیم ملی به خاطر انصراف از مسابقات آزاد کشوری، گفت: بعد از مصدومیت با سرمربی تیم ملی صحبت کردم و عسکری اعلام کرد نگرانی بابت دعوت به تیم ملی نداشته باشم. با حضور در مسابقات آزاد کشوری به دنبال قهرمانی در این مسابقات بودم تا خود را اثبات و بدون هیچ حرف و حدیثی در اردوی تیم ملی حاضر شوم. متاسفانه با مصدومیت انگشتم این اتفاق ممکن نشد، اما این فرصت را دارم در مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی خود را اثبات و با کمک کادرفنی به بهترین مدال در مسابقات جهانی دست پیدا کنم.

بخشی در خصوص رقبای خود برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی عنوان کرد: سنگین‌ترین وزن تکواندو ایران در حال حاضر وزن چهارم است و راه سختی برای برتری مقابل رقبای خود و حضور در تیم ملی دارم. در مسابقات جهانی نیز نیز رقبای بزرگی همچون «دای هون لی» از کره‌جنوبی، «الکسی دنیسنکو» از روسیه، «جواد آچاپ» از بلژیک و تکواندوکاران چین تایپه، چین و اردن قدرتمند هستند و کسب مدال در این وزن بسار سخت است، اما در صورت عضویت در تیم ملی تمام تلاشم را انجام خواهد داد تا با خوشرنگ‌ترین مدال به کشور بازگردم.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص انگیزه‌های خود برای برتری مقابل «دای هون لی» گفت: بعد از شکست در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی، به خودم قول دادم در صورت پیکار مجدد طلسم شکست ناپذیری 4، 5 ساله اخیر این بازیکن مقابل تکواندوکاران ایرانی را بشکنم. آخرین برتری تکواندوکاران کشورمان مقابل این تکواندوکار را بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی کسب کردند و 4یا 5 سال است که هیچ تکواندوکار ایرانی مقابل او به برتری نرسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید