افشای استعمال مواد مخدر توسط یک بازیکن دیگر در لیگ برتر انگلیس

  • ورزشی
  • شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰
    کد خبر :461152

افشای استعمال ماده مخدر کوکایین توسط دو بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس، کمیته انضباطی فوتبال این کشور را مجاب به آغاز تحقیقاتی در این خصوص کرده است.

پس از افشای مصرف ماده مخدر کوکایین توسط یک بازیکن شاغل در لیگ برتر انگلیس در سرویس بهداشتی محلی که برای برگزاری جشن کریسمس رفته بود، اکنون ظاهراً یک بازیکن دیگر از در فوتبال جزیره هم در حال مصرف این ماده مخدر شناسایی شده است. همین مسئله سبب شده است که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال تحقیقات را در این خصوص آغاز کند تا جلوی پیشروی فشاد اخلاقی در میان بازیکنان سطح اول فوتبال این کشور را بگیرد.

به گزارش تسنیم ،یک شاهد عینی که گویا از سوی دوستان فوتبالیست مذکور دعوت به مصرف کوکایین شده است، در این خصوص به نشریه سان گفت: او نمی‌دانست که آن روز کدام روز هفته بود. او بیش از اندازه مشروبات الکلی مصرف کرده بود، آنقدر که نمی‌توانست روی پایش بایستد و در مسیر حرکتش به مردم می‌خورد. من برای شرکت در جشن کریسمس به آن مراسم دعوت شده بودم و می‌دانستم که آن فوتبالیست هم آنجا خواهد بود. بین افرادی که آنجا بودند، مقادیر زیادی کوکایین رد و بدل می‌شد و به من هم چند بار تعارف کردند. آن بازیکن از کنترل خارج شده بود و مدام به سرویس بهداشتی می‌رفت و بیرون می‌آمد. به نظر می‌رسید که همه افراد حاضر در آن جشن، کوکایین مصرف کرده بودند.

ظاهراً این اتفاق در ماه دسامبر و یک روز پس از حضور متخلف بازیکن در یکی از بازی‌های لیگ برتر رخ داده است. طبق اعلام برخی منابع، این بازیکن شاغل در لیگ برتر روز قبل از انجام این حرکت نمونه‌هایی پاک (برای ارائه به آزمایشگاه) ارائه کرده و بنابراین با آسودگی خاطر از اینکه خطری بابت گرفته شدن تست دوباره از وی وجود ندارد اقدام به مصرف کوکایین کرده است. طبق اساسنامه انضباطی اتحادیه فوتبال، استعمال مواد مخدر برای بازیکنان غیرقانونی است و نفراتی که بیش از این یک بار مرتکب چنین تخلفی شوند، ممکن است به صورت نامحدود محروم شوند. فصل گذشته 6 بازیکن لیگ برتر تست‌هایی برای مشخص شدن استعمال مواد مخدر ارائه کردند که نتیجه آنها مثبت شد اما هویت آن 6 بازیکن مشخص نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید