استاندار تهران تاکید کرد

باید برای مقابله با پوشاک قاچاق زمینه سازی در افکار عمومی انجام شود

    کد خبر :461021

استاندار تهران با تاکید بر لزوم اجرای قانون برای مقابله با عرضه پوشاک قاچاق، گفت: برای مقابله با پوشاک قاچاق ابتدا باید زمینه سازی مناسب در افکار عمومی انجام شود.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه پیشگیری از فعالیت برندهای قاچاق استان تهران گفت: در حوزه مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح استان تهران از یک سو با اجرای قانون در راستای حمایت از تولیدات داخل که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و همچنین به عنوان یک وظیفه علمی برای ما محسوب می‌شود مواجه هستیم و از سوی دیگر باید دغدغه‌های موجود در این حوزه را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نظر وزیر کشور در خصوص پیشگیری از فعالیت‌ برندهای قاچاق در استان تهران این است که این موضوع مهم و حساس است و حتما زمینه سازی مناسب در افکار عمومی انجام شود و تذکرات لازم به اصناف و عرضه کنندگان داده شود. لذا بر اساس صحبت‌های وزیر کشور باید نخست در فاز آگاهی بخشی تلاش کنیم و به صورت ارشادی ساماندهی در این حوزه را انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید در همه ابعاد این موضوع کار کنیم و مقابله با پوشاک قاچاق را به صورت یک زنجیره در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار دهیم، لذا باید در بحث ارشاد و اخطار از اتحادیه و عرضه کنندگان کمک بگیریم و در مرحله بعد باید با افرادی که عرضه کننده کالای قاچاق هستند برخورد کنیم.

به گزارش ایسنا،وی تاکید کرد: البته نباید اجرای قانون مشمول زمان شود. اگر همه موارد ارشادی و تذکرات بی اثر بود همین امسال باید موضوع برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق در دستور کار قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید