لغو اعزام تیم ملی جودو به ازبکستان، از مشکلات مالی تا هدایت فدراسیون با سرپرست!

  • ورزشی
  • شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۱۶
    کد خبر :460983

اعزام تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در اردوی مشترک با ازبک‌ها لغو شد.

طی یک ماه اخیر، خبرهایی به گوش رسید مبنی براینکه قرار است تیم ملی جودو بزرگسالان کشورمان با ترکیب کامل راهی ازبکستان شوند تا در یک اردوی مشترک با ازبکی ها حضور داشته باشند، اما خبرهای حاکی از آن است که اعزام تیم ملی جودو در شرایط فعلی که فدراسیون با سرپرست هدایت می‌شود امکان پذیر نیست و این اعزام لغو شده است.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود با ترکیب کامل به این رقابت‌ها اعزام شود، اما گویا فضای اعزام در شرایط فعلی که فدراسیون با سرپرست هدایت می‌شود امکان پذیر نیست!

محمد درخشان که بعد از استعفا از ریاست فدراسیون جودو به دلیل بازنشسته بودن به سمت نایب رییسی فدراسیون جودو انتخاب شده بود، اما از سمت سرپرستی نائب رئیسی فدراسیون هم کناره گیری کرد چرا که قانون بازنشستگی شامل حال نایب رئیس نیز می‌شود. هر چند که وی طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون به عنوان مشاور عالی منصوب شد تا همچنان در فدراسیون جودو حضور داشته باشد.

به گزارش فارس ،پس از آن سیاحی دبیر فدراسیون جودو نیز برای اینکه بتواند در انتخابات ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کند از پست دبیری فدراسیون استعفا داد و بعنوان کاندیدا، در انتخابات ریاست فدراسیون جودو ثبت نام کرد، پس از آن طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون جودو مجتبی قدمی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون معرفی شد.

با این حساب با توجه به اینکه فدراسیون جودو در حال حاضر با سرپرست هدایت می‌شود شرایط برای اعزام ملی پوشان به اردوی مشترک و مسابقات بین المللی یک مقدار پیچیده شده است و به همین دلیل امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و جوانان هر چه زودتر فضا را برای برگزاری انتخابات مهیا کنند تا جودو در آستانه سال المپیکی از شرایط فعلی خارج شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید