نوروز منتظر «پایتخت ۶» نباشید

    کد خبر :460814

مجموعه «پایتخت ۵» مدتی است که روی آنتن شبکه تماشاست. از این رو طرفداران این مجموعه که این روزها بیننده فصل آخر این مجموعه هستند، منتظر ساخت فصل جدید آن برای نوروز بودند که خبر تولید سریال دیگری به کارگردانی سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی به این انتظار پایان داد.

الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» در گفت و گو با بانی فیلم درباره فصل جدید این مجموعه عنوان کرد: «هنوز خبری از ساخت فصل جدید این مجموعه نیست و آقای مقدم درگیر ساخت سریال «خواب زده» هستند. بنابراین نوروز منتظر «پایتخت ۶» نباشید».
وی درباره خبر همکاری با سازمان اوقاف برای تولید فصل جدید «پایتخت» و پخش در ماه رمضان سال آینده نیز توضیح داد: «هر خبری در این زمینه منتشر شده اشتباه است و فعلا خبری از ساخت فصل جدید این مجموعه نیست و برنامه ای هم فعلا در این زمینه نداریم. اخباری هم که در زمینه همکاری با این سازمان رسانه ای شده اشتباه است».

این در حالی است که به تازگی سیروس مقدم تصویربرداری مجموعه «خواب زده» را با داستانی در ژانر وحشت آغاز کرده است.
«خواب زده» به تهیه کنندگی الهام غفوری مراحل تولید خود را سپری می کند و قصه آن توسط سعید نعمت الله در ژانر وحشت به نگارش در آمده است.

«خواب زده» بناست در سه فصل برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شود و علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و ریحانه پارسا از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که جلوی دوربین مقدم رفته اند.
خواب زده اولین سریال مقدم و نعمت اله در ژانر وحشت به شمار می‌رود‌ که اغلب بازیگران آن نیز از بازیگران سینمایی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید