شروع مجدد فرایند تکمیل ایستگاه‌های خط 4 مترو در غرب پایتخت

    کد خبر :460787

تکمیل و بهره برداری از محل ایستگاه‌های خط 4مترو در منطقه 5 پایتخت موجب تسهیل تردد مسافران و توسعه حمل ونقل ریلی غرب تهران می شود.

خسروآبادی شهردار منطقه 5 به منظور بررسی و حل مشکلات برای ادامه فعالیت پروژه تکمیل ایستگاه های خط 4 مترو ضمن بازدید از محدوده با آقای امام مدیر عامل شرکت مترو به گفتگو نشست.
خسروآبادی که از همکاری لازم در طول اجرای عملیات و تعامل گسترده با شرکت متروی تهران خبر داد ، در دیدار با امام مدیر عامل متروی تهران به رفع مشکلات مجری طرح و تمدید مجوزهای مربوطه برای ادامه فعالیت عوامل اجرایی اشاره کرد و بر پیگیری مشکلات خط 4 مترو، بعد از 2 سال وقفه تاکید کرد.

وی دراین بازدید گفت: به منظور حل موانع احتمالی پیش رو و ایجاد زمینه‌های مناسب برای احداث ایستگاه ها و هواکش های میان تونلی، نصب المان های شهری مناسب برای اطلاع رسانی به شهروندان در اولویت است.

به گزارش ایسنا، شهردار منطقه 5 افزود: با شروع مجدد فعالیت ها به منظور تکمیل ایستگاه های غربی خط 4 مترو در منطقه 5 (خیابان پروانه، آیت الله کاشانی و چهارباغ) و تسریع بهره برداری، تسهیل تردد مسافران غرب پایتخت به میزان قابل توجهی فراهم می‌شود.
بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 5، خط 4 مترو از ایستگاه ارم سبز واقع در بلوار فردوس در (غرب تهران) شروع و تا ایستگاه شهید کلاهدوز در انتهای خیابان پیروزی ( شرق تهران) به پایان می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید