گواردیولا: اگر لیورپول را نمی‌بردیم کارمان تمام بود

  • ورزشی
  • جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۲۲
    کد خبر :460313

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد تیم نشان داد چقدر خوب است و شایستگی بالایی دارد.

به گزارش بازتاب و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در حساس‌ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر توانست لیورپول را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا اختلاف خودش را با صدر جدول به ۴ امتیاز کاهش دهد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که نفس راحتی بعد از این برد کشید گفت: لیورپول هنوز با چهار امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و دلایل زیادی وجود دارد که آنها آرام باشند و خیالشان راحت باشد ولی بهترین زمان ممکن است که از بازیکنانم به خاطر زحماتی که در ۱۶ ماه اخیر کشیدند تشکر کنم. بازیکنانم شایستگی بالایی دارند و این را در بازی برابر لیورپول نشان دادند. امشب برابر یک تیم خیلی خوب بازی کردیم و نشان دادیم شایستگی زیادی داریم. خوشحالم که بازیکنانم سربلند شدند. ما مدت‌هاست که بدون یک دفاع چپ تخصصی بازی می‌کنیم. فابین دلف هافبک است و زینچنکو نیز هافبک مرکزی است که ما در سمت چپ از آنها استفاده می‌کنیم. به همین خاطر باید به خاطر این فداکاری از بازیکنانم تشکر کنم.

او در ادامه صحبت‌های خود افزود: امشب بازی خیلی حساسی داشتیم و اگر برنده نمی‌شدیم، کارمان در راه قهرمانی تمام بود ولی توانستیم بازی حساس را که دست‌کمی از فینال نداشت ببریم و شرایط خوبی پیدا کنیم.

سرمربی منچسترسیتی در پایان، حاضر به صحبت درباره خطای کمپانی بر روی محمد صلاح نشد. در حالی که سرمربی لیورپول معتقد بود داور باید حتما بازیکن سیتی را با کارت قرمز جریمه می‌کرد.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس این هفته برگزار نمی‌شود و رقابت‌های جام حذفی برگزار خواهد شد و شنبه ۲۲ دی ماه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید