میان رده شیائومی بخریم یا هواوی؟

    کد خبر :460153

انتخاب برای خرید گوشی میان رده را باید تقابل دو برند مشهور چینی شیائومی و هواوی دانست. از این رو امروز قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که موبایل میان رده شیائومی بخریم یا هواوی. هر دو برند یاد شده ویژگی های بسیار خوبی دارند که بدون شک در سال 2019 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهند زد.

برای بررسی سوال موبایل میان رده شیائومی بخریم یا هواوی؟ بهتر است دو گوشی میان رده شیائومی و هواوی را که در سال 2019 مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت، انتخاب کنیم. گوشی های هوشمند می 8 لایت شیائومی و پی اسمارت نسخه 2019 هواوی از پرفروش ترین میان رده های موبایل در سال جاری محسوب می شوند. از این رو این دو محصول را برای رقابت انتخاب کرده ایم. گفتنی است که هر دو گوشی هوشمند یاد شده کمتر از 300 دلار قیمت دارند.
گوشی هوشمند می 8 لایت شیائومی؛ این موبایل نقطه ضعفی ندارد

برای پاسخ به سوال موبایل میان رده شیائومی بخریم یا هواوی، ابتدا ویژگی های پراهمیت گوشی شیائومی را در نظر می گیریم. این گوشی هوشمند ترکیبی از برترین ها در مقایسه با برندهای رقیب به شمار می رود. می 8 لایت شیائومی دارای یک لنز 24 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. این ویژگی کمک بسیار زیادی به فروش بالای میان رده شیائومی می کند اما این موضوع تنها نقطه قوت می 8 لایت به شمار نمی رود. این گوشی هوشمند از معدود محصولاتی است که از پورت تایپ سی بهره می برد. نسخه گران قیمت این گوشی موبایل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است و از رم نرم افزاری شش گیگابایتی بهره می برد. به طور کلی این گوشی هوشمند نقطه ضعف خاصی ندارد که آن را مورد بررسی قرار دهیم.


پی اسمارت نسخه 2019؛ ترکیبی از ویژگی های خوب و متوسط

این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 710 بهره می برد. این پردازنده بدون شک بزرگ ترین نقطه قوت پی اسمارت خواهد بود. در کنار این پردازنده اندروید 9، دیگر ویژگی منحصر به فرد این گوشی هوشمند به شمار می رود. در کنار این ویژگی های مثبت، پی اسمارت نسخه 2019 از رم نرم افزاری سه گیگابایتی بهره می برد و دوربین اصلی 13 و 2 مگاپیکسل شباهت بسیاری با نسخه قبلی پی اسمارت دارد که به نظر برای سال 2019 زیاد مناسب نخواهد بود. با این وجود به نظر می رسد اگر به حضور یک دوربین قوی در گوشی هوشمند علاقه مند هستید، این گوشی هوشمند نمی تواند بهترین انتخاب لقب گیرد.

لازم به ذکر است که در کنار ویژگی های یاد شده، برخی از ویژگی ها مانند گارانتی و منطقی بودن قیمت در بازار نیز تاثیر بسیار زیادی روی خرید یک گوشی هوشمند خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید