وضعیت پرواز‌های فرودگاه امام عادی شد

    کد خبر :460087

رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: وضعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با همکاری همه واحدهای فعال در ستاد عملیات زمستانی، در حالت عادی قرار دارد و پروازها بدون مشکل در حال انجام است‌.

شامگاه پنجشنبه به سبب بارش برف و باران و کاهش دید افقی به زیر یکصد متر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پروازها از این فردوگاه برای ساعاتی متوقف شد و زمان شماری از پروازهای دیگر، تغییر کرد.

بامداد جمعه با بهبود وضع هوا رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از رفع مشکلات پیشین خبر داد.

به نوشته تارنمای وزارت راه و شهرسازی، فاروق علیخانی افزود: در ساعت های آغازین جمعه (چهاردهم دی ماه) به دلیل کاهش دید افقی انجام پروازها با تاخیر حداقلی صورت پذیرفت اما با افزایش دید افقی نشست و برخاست پروازها به طور طبیعی از سر گرفته شد‌‌.

وی ادامه داد: 53 نفر از مسافران پرواز باکو – تبریز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که به دلیل بدی آب و هوای تبریز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تغییر مسیر داده بود، به فرودگاه مهرآباد منتقل شدند تا با یک پرواز داخلی به تبریز بروند.

به گزارش ایرنا:سایت شهر فرودگاهی به نشانی www.ikac.ir و سامانه تلفنی 096330 آماده ارائه اطلاعات پرواز به مسافران است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید