سردار آزمون یکی از مهاجمان ترسناک جام ملت‌ها از دید «فاکس اسپورتس آسیا»

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۹
    کد خبر :459570

سایت «فاکس اسپورتس آسیا» از سردار آزمون به عنوان یکی از مهاجمان ترسناک مسابقات جام ملت‌های آسیا یاد کرد.

گابریل تان سردبیر سایت «فاکس اسپورتس آسیا» در گزارشی به معرفی 6 مهاجمی پرداخت که باید بازی‌های آنها در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا 2019 را دید، مسابقاتی که از روز شنبه 5 ژانویه (15 دی) با حضور 24 تیم و به میزبانی اماراتی‌ها آغاز خواهد شد. یکی از مهاجمان مدنظر این گزارش سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان است.

به گزارش تسنیم ،در این گزارش آمده است: «سردار آزمون وقتی پس از جام جهانی 2018 روسیه در سن 23 سالگی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد، فوتبال ایران را در شوک فرو برد، اگرچه او با منصرف شدن از تصمیمش برای بازنشستگی‌اش، دوباره لبخند را به لبان هواداران تیم ملی نشاند.

آزمون در رده باشگاهی، شاید آمار پرباری نداشته باشد، اما با بازیِ در خدمت تیم و کمک در کارهای دفاعی، او به غیر از گلزنی، کارهای زیادی برای تیمش انجام می‌دهد. وقتی هم سردار آزمون پیراهن تیم ملی را در مسابقات جام ملت‌های آسیا به تن کند، با 24 گل‌زده در 41 بازی ملی، قطعاً یکی از مهاجمان ترسناک این مسابقات خواهد بود».

هیونگ‌مین سون از کره جنوبی، فیل یانگ‌هازبند از فیلیپین، اکرم عفیف از قطر، یویا اوساکو از ژاپن و تیراسیل دانگدا از تایلند نیز از دیگر مهاجمان مدنظر این گزارش هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید