انتشار اثری داستانی با موضوع آزار جنسی کودکان

    کد خبر :459488

داستان بلند «آوا در آینه» با موضوع آزار جنسی کودکان منتشر شد.

به گزارش مهر، انتشارات فنی ایران کتاب « آوا در آینه» را به قلم فائزه دائمی منتشر کرده است که نخستین اثر داستانی است که با موضوع آزار جنسی کودکان در ایران تدوین می‌شود و نویسنده آن توانسته تابوی نوشتن درباره این مساله را بشکند.

این داستان که سبک خاصی در روایت را تجربه می‌کند حول محور زندگی دختری پانزده ساله می‌گذرد. دختری که در خانواده‌ای کوچک اما به دغدغه‌های بزرگ روزگار می‌گذراند و رازی برای برملانکردن دارد. دختری که منزوی نیست اما آنچه در پیرامونش در حال اتفاق است او را بیش از همیشه در خودش فرو برده است و به تنهایی خاصی سوق داده است.

دائمی در این داستان در قالب روایت داستانی از زندگی یک دختربچه نوجوان و بدون اشاره مستقیم به آنچه بر وی رفته است سعی دارد از نوع مواجهه یک کودک و خانواده او با چنین پدیده‌ای سخن گفته و نوعی آگاهی مبتنی بر اصول روانشناسی را در این زمینه به مخاطب خود منتقل کند.

در متن معرفی این کتاب که در پشت جلد آن درج شده است می‌خوانیم:

هزارتا اما و اگر دیگر هم وجود دارد، از کجا که برنگردد و توی چشم‌هایم نگاه نکند. بریده بریده و با زبان بی‌زبانی دستگیرم نکند که گیرم راست می‌گویی، کرم از خودت نبوده؟ یا بدتر از آن، بای ک لبخند ژکوند نگوید تو هم نزدی؟ بالاخره ما دخترهای پانزده ساله عاشق پیشه فکر و خیال زیاد می‌کنیم.. یک چشمک هم چاپشنی کارش کند که عمو کامرانت هم با آن قد بلند و شانه‌های پهن و شقیقه‌های جوگندمی، جان می‌دهد برای فکر و خیال.

داستان بلند آوا در آینه در 10 فصل و 59 صفحه با قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید