کتاب گویای دیوان حافظ در رادیو ضبط می‌شود

    کد خبر :459384

حمید شاه‌آبادی با حضور در استودیوی ضبط برنامه از فرآیند تولید کتاب گویای دیوان حافظ بازدید کرد و این حرکت را آغاز تولید مرجع‌سازی آثار در رادیو دانست.

به گزارش پویا، حمید شاه‌آبادی معاون صدا با حضور در استودیوی ضبط برنامه، گفت: ضبط آثار ادبیات کهن ایران از افتخارات معاونت صدا و رادیو به شمار می‌رود، اما در حال حاضر به همت دوستان مجموعه آثار ادبیات کهن در مسیری منظم و مدون با حضور اساتید نامدار و صداپیشگان حرفه‌ای اهل ادب و ذوق انجام می‌شود.

معاون صدا خطاب به گوینده این اثر که بهروز رضوی است، گفت: خوشحالیم شما که در حوزه رادیو چهره‌ای شناخته شده هستید، این زحمت را بر عهده گرفته‌اید.

وی ضمن تشکر از تلاش همکاران پایگاه ایرانصدا گفت: برنامه‌های ماندگار در این حوزه مستلزم ادبیات زیبا هستند و من از همت کسانی که این‌طور کارها‌ی ریشه‌ای و اصولی را انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما واقعا در وصف حضرت حافظ خیلی باید در لحظه لحظه‌های زندگی درس بگیریم، انشاالله که خداوند تبارک و تعالی مدد بدهد. البته ماندگاری این مهم ،اراده جدی می طلبد، بایستی خسته نشد و خیلی جدی تا آخر این کار را به انجام برسانیم. به درستی که کار ارزشمندی را شروع کردیدکه می‌تواند تولید مرجعی در رادیو باشد.

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ هر چهارشنبه از ساعت 11 تا 16 بعدظهر با صدای استاد بهروز رضوی ، تهیه کنندگی مهرنوش محتشمی و صدا برداری کامیار سریع القلم ضبط می‌شود.

قرار است پس از کتاب دیوان حافظ نسخه قاسم غنی با تصحیح استاد محمد قزوینی که اولین بار در سال 1320 چاپ شده است، ضبط شود. سارا عشقی‌نیا مدیر پایگاه کتاب گویای ایرانصدا گفت: بعد از ضبط چند برنامه وقتی به استاندارد یک کتاب گویا برسد روی سایت ایرانصدا پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید