مشکلات تهیه کاغذ و خواسته‌ای از دانش‌آموزان

    کد خبر :458431

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود گفت: فرهنگ مراقبت از کتاب‌های درسی باید در مدرسه تقویت شود.

حیدر تورانی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار کرد:

وی افزود: با توجه به‌ضرورت صرفه‌جویی و مشکلات تهیه کاغذ باید آمادگی داشته باشیم که کتاب‌ها برای سه سال یا بیشتر ماندگار باشد و مورداستفاده دانش آموزان قرار گیرد لذا فرهنگ مواظبت از کتاب‌های درسی باید در مدرسه تقویت شود.

تورانی تصریح کرد: اغلب نهادها و دستگاه‌ها برای تدوین محتوای کتاب‌های درسی حساسیت دارند اما برای اجرای مطالب و محتوای کتب حساسیتی وجود ندارد و دستگاه‌هایی که اصرار بر گنجاندن فلان موضوعی را در کتاب‌ها دارند در ادامه پیگیر اجرای موضوع آن نیستند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: مدیران کل برای دریافت کتاب‌های راهنما نباید به دنبال کتاب فیزیکی باشند بلکه باید آن را دیجیتالی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اضافه کرد: اگر پول داشته باشیم اما نیروی توانا نداشته باشیم و روش‌های کارآمد نداشته باشیم خروجی ضعیفی خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید