احتمال معرفی تبلت جدید ال‌جی در ابتدای سال ۲۰۱۹

    کد خبر :458277

شرکت کره‌ای ال‌جی در نظر دارد تبلت جدیدی را در اولین فصل ۲۰۱۹ راهی بازار کند. این تبلت احتمالا در رده‌ی تبلت‌های میان‌رده جای خواهد گرفت.

در سال‌های گذشته بازار تبلت‌ها پُر بود از محصولاتی که توسط برندهای مختلف ارائه می‌شدند. در مقابل، امروزه علاقه به تبلت‌ها کاهش‌یافته و تنها چند تولیدکننده‌ی محدود به این بازار ابراز علاقه می‌کنند. اما باتوجه‌به اسناد تأییدیه که اخیرا منتشر شده‌اند، ال‌جی نیز در حال توسعه‌ی تبلت جدیدی است.

این تبلت که هم‌اکنون با کد LG-V426 شناخته می‌شود؛ احتمالا در گروه تبلت‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و هم‌اکنون تأییده‌های وای‌فای و بلوتوث را دریافت کرده است. البته هیچ‌کدام از مدارک تأییدیه‌ی منتشرشده، جزییات این دستگاه را آشکار نمی‌کنند. براساس این اسناد، این تبلت از استانداردهای بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای 802.11 a/b/g/n پشتیبانی می‌کند. همین اطلاعات نشان می‌دهد که تبلت جدید ال‌جی از تراشه‌ای قدیمی‌تر از تراشه‌های کنونی بازار استفاده می‌کند؛ چرا که تراشه‌های جدید اغلب از بلوتوث ۵.۰ و استانداردهای جدید وای‌فای پشتیبانی می‌کنند.

علاوه‌بر این موارد، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که در این تبلت از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۸.۰ استفاده خواهدشد. این مورد هم خبری ناامید کننده است؛ چرا که در ماه اوت سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی نهمین نسخه از اندروید بودیم. البته ال‌جی در زمینه‌ی ارائه‌ی نسخه‌های به‌روز اندروید سابقه‌ی چندان درخشانی ندارد و در حال‌حاضر نیز تنها محصول این شرکت که در سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۱۹ به آخرین نسخه از اندروید به‌روزرسانی می‌شود، گوشی هوشمند جی ۷ است.

از آنجا که هم‌اکنون ال‌جی تمرکز خود را بر تبلت‌های سری G معطوف کرده است، این محصول نیز احتمالا در زمان معرفی رسمی با نام جی‌پَد ۵ (G Pad 5) شناخته خواهدشد. برای معرفی این محصول احتمالا باید تا زمان برگزاری نمایشگاه CES در هفته‌ی آینده یا نمایشگاه MWC در اواخر فوریه‌ی ۲۰۱۹ منتظر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید