هری کین: جام ملت‌ها را ببریم، جام‌های بعدی را راحت‌تر خواهیم برد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷
    کد خبر :458069

کاپیتان تیم ملی انگلیس معتقد است که قهرمانی تیمش در تورنمنت جدید اتحادیه فوتبال اروپا، راه «سه‌شیر» را برای کسب جام‌‌های بزرگتر در سال‌های آتی هموار خواهد کرد.

تیم ملی انگلیس برای دومین بار در یک سال اخیر به مرحله نیمه نهایی یک تورنمنت بزرگ راه پیدا کرد وقتی که جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرد. سه‌شیر که در جام جهانی 2018 نیز به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت چهارم شد، در ماه مارس امسال هم در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل پرتغال به میدان خواهد رفت.

کین در این خصوص به نشریه تلگراف انگلیس گفت: لیگ ملت‌های اروپا برای ما فرصتی جهت کسب جام است و اگر بتوانیم این جام را ببریم، بردن جام‌های بعدی برای‌مان آسان‌تر خواهد بود. این قهرمانی به ما اعتماد به نفس و خودباوری واقعی برای رقابت در جام ملت‌های اروپا می‌دهد.

به گزارش فارس ،کین افزود: ما برای رقابت در سال 2019 در وضعیت شرایط بسیار خوبی قرار داریم و امیدوارم که بتوانیم این فرم را برای یورو و بعد از آن هم حفظ کنیم. جام جهانی برای ما احساس یک شروع تازه را داشت و این مهمترین چیز است. تابستان حیرت‌آوری را سپری کردیم اما مهم این است که این فرم را حفظ کنیم. وقتی جام جهانی را مرورو می‌کنیم، می‌بینم که ما بازی‌هایی داشتیم که در آنها می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم و انگیزه و هدف بعدی‌مان تحقق همین هدف است. در لیگ ملت‌ها ما بازی‌های مهمی انجام دادیم و تیم‌هایی مانند اسپانیا را خارج از خانه و کرواسی را در خانه شکست دادیم اما باز هم به نظر می‌رسید که یکسری نکات هست که باید رعایت شوند که وضعیت‌‌مان را بهتر خواهد کرد.

تیم ملی انگلیس از جام جهانی 1966 دیگر در هیچ تورنمنت ملی موفق به کب عنوان قهرمانی نشده است و مهمترین عناوینش رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی 1990 و یورو 96 و جام جام جهانی 2018 بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید