تکذیب دخالت واعظی در انتخابات هیات رئیسه مجلس

    کد خبر :45795

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده مبنی بر دخالت وی در انتخابات هیات رئیسه مجلس و تلاش برای عدم رای‌آوری علی مطهری گفت که این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

محمود واعظی در این باره اظهار کرد: عده‌ای می‌گفتند که من در تلاش هستم تا آقای مطهری در انتخابات هیات رئیسه مجلس رای نیاورند و به جای ایشان آقای حاجی‌بابایی رای بیاورند.

وی با بیان اینکه این سخن بسیار عجیبی است، ادامه داد: آقای مطهری که در انتخابات برای آقای روحانی سنگ‌تمام گذاشتند و در همه جا سخنرانی کردند، یکی از رفقای قدیمی و همفکر من است و ما به یکدیگر بسیار نزدیک هستیم.

این عضو کابینه دولت یازدهم گفت: اگر کسی روابط من با آقای مطهری را بداند و همچنین بداند که چقدر آقای حاجی‌بابایی در تصویب برنامه ششم ما را اذیت کرد هیچ‌گاه چنین حرفی که دروغی بسیار عجیب و غریب است را بر زبان نمی‌آورد.

واعظی با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی به عنوان دولت کوچکترین دخالتی در انتخابات هیات رئیسه مجلس نداشته‌ایم و نخواهیم داشت، اظهار کرد: فکر می‌کنیم که مجلس شورای اسلامی قوه‌ای مستقل است ضمن اینکه نمایندگان محترم مجلس برای انتخاب هیات رئیسه خود هیچگاه تحت تاثیر بنده و امثال بنده نیستند.

وی تصریح کرد: هر کسی که ادعای دخالت بنده در انتخابات هیات رئیسه مجلس را مطرح کرده دروغ گفته و این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید