رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم تعیین ساز و کاری برای حفظ درختان شهر تهران

    کد خبر :457743

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم تعیین ساز و کار و چارچوبی برای حفظ درختان شهر تهران گفت: سودجویان به دنبال از بین بردن درختان در تهران هستند و ما باید با تعیین چارچوب‌های مشخص این ریه‌های تنفسی شهر را حفظ کنیم.

زهرا صدراعظم نوری در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تعرفه هزینه جابجایی درختان در شهر تهران گفت: من با پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری مبنی بر رد لایحه عوارض جابجایی درختان مخالف هستم. در حقیقت از مخالفان تولی گری شهرداری تهران هستم و معتقدم نباید وظایفی که در حیطه کاری شهرداری نیست به این سازمان غیر دولتی محول شود.

وی افزود: تنها نهادی که دغدغه حفظ درختان را دارد شهرداری تهران است و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و مشخصا کمیسیون ماده ۷ شهرداری تهران در جهت حفظ درختان شهر گام بر می‌دارند.

به گزارش ایسنا، صدراعظم نوری در پایات گفت: اگر ساز و کار و چارچوبی برای حفظ درختان تعیین نکنیم سودجویان تمایل دارند که به‌راحتی درختانی را که در شهر وجود دارد برای ساخت و ساز از بین ببرند اما باید در جهت حفظ ریه‌های تنفسی شهر و جلوگیری از تخریب آنها گام برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید