برگشت لایحه عدم نصب نماد “کارگر” در خیابان کارگر

    کد خبر :457636

اعضای شورای شهر تهران به لایحه عدم نصب نماد کارگر در خیابان کارگر رای نداند.

صبح امروز پیشنهاد رد لایحه ساماندهی و بهسازی خیابان کارگر روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت و علی اعطا رئیس کمیته شهرسازی شورا نیز در دفاع از این رد لایحه گفت: شورای شهر چهارم مصوبه‌ای داشته است که بر اساس آن شهرداری ملزم شود که نمادها و المان‌هایی در رابطه با کار و کارگر در خیابان کارگر از میدان راه آهن تا تقاطع جلال آل احمد نصب کند و حتی ظرف مدت شش ماه گزارش‌هایی را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران به جای اجرای مصوبه و نصب المان آن را تبدیل به یک مطالعه طراحی شهری کرده است، گفت: در همین راستا ساماندهی خیابان کارگر در بحث مداخله کالبدی مطالعات فضایی و مداخله عملکردی و ترافیکی پیش رفته است. در حالی که تنها قرار بود المان‌هایی در خیابان نصب شود.

وی با بیان اینکه این اقدام شهرداری ربطی به لایحه نداشت، گفت: پیشنهاد می‌شود که این لایحه رد و برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شود.

افشین حبیب زاده در واکنش به رد این لایحه گفت: مصوبه شورا در مورد نصب نماد و المان بوده است و می‌شود برخی بندها را اصلاح کرد، نه اینکه کل نمادها را حذف کرد.

مسجد جامعی نیز در رد این پیشنهاد گفت: خیابان کارگر توسط مردم نامگذاری شده و احترام شهرسازان به جامعه کارگری بوده است و اینکه ما دوباره این لایحه را بررسی کنیم هدر رفتن زمان است.

به گزارش ایسنا، به دلیل رای نیاوردن پیشنهاد کمیسیون مبنی بر رد لایحه، این لایحه به کمیسیون برگشت داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید