نقیبی: سطح فصل سوم لیگ کشتی کلاسیک بانوان کیفی‌تر از ۲ فصل قبلی بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ۹:۵۰
    کد خبر :457263

سرمربی تیم کشتی کلاسیک بانوان قهرمانان نور گفت: رقابت‌ها فوق‌العاده بود و هیچ مبارزه‌ای را نمی‌شد پیش‌بینی کرد.

هدی نقیبی در مورد تکرار قهرمانی‌های نماینده مازندران در فصل سوم لیگ کشتی کلاسیک بانوان اظهار داشت: ما این عناوین را اول مدیون حامی مالی‌مان هستیم که به بهترین شکل ممکن تیم را حمایت کردند. ما تنها تیمی هستیم که با کشتی‌گیران‌مان قرارداد مالی داریم و تمامی امکانات مربوط به شرکت در مسابقات از سوی اسپانسر در اختیار تیم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نماینده نور تنها تیمی بوده که با کشتی‌گیران قرارداد مالی بسته است، تاکید کرد: با کشتی‌گیران‌مان برای هر فصل بین یک و نیم تا دو میلیون تومان قرارداد بستیم و درحالیکه سایر تیم‌ها حتی در تامین آبمیوه در حین مسابقه برای کشتی‌گیرشان مشکل داشتند و خودِ ورزشکار باید این کار را انجام می‌داد اما خوشبختانه ما از این نظر وضعیت بسیار خوبی داریم. علاوه بر این، کشتی‌گیران‌مان این فصل واقعا خیلی تلاش کردند که بتوانند در همان وزن‌های خودشان که روی آنها حساب کرده بودیم در مسابقات شرکت کنند. اگر آنها همکاری نمی‌کردند، مجبور می‌شدیم در اوزان بالاتر از نفرات‌‌مان استفاده کنیم و به این شکل شانس بردمان کاهش پیدا می‌کرد. مثلا فاطمه محمدی برای رسیدن به سر وزن واقعا سختی کشید و حتی مجبور شد به خاطر 100 گرم اضافه، در لحظات آخر موهایش را کوتاه کند.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم مشاور املاک قهرمانان نور ادامه داد: فاطمه محمدی با وجود سختی‌ که به خاطر کاهش وزن تحمل کرد، اما مبارزه‌های خوبی داشت و همه حریفانش را در 50 کیلوگرم شکست داد. سپیده بابایی هم در 55 کیلوگرم مثل دو فصل قبلی بدون اینکه امتیازی به حریفانش بدهد، تمام کشتی‌ها را برد. زهرا ابراهیمی کوچک‌ترین عضو تیم ما که با گواهی پزشکی در مسابقات شرکت می‌کند هم در این مدت وزنش بالا رفته بود و مجبور شد در عرض یک هفته خودش را به 75 کیلوگرم برساند و خیلی سختی کشید. اگر بچه‌ها همکاری نمی‌کردند ارنج تیم ما تغییر می‌کرد و شاید نتیجه‌ای که در فصل سوم گرفتیم، تغییر می‌کرد.

هدی نقیبی سطح این فصل از لیگ کلاسیک را خیلی بالا توصیف کرد و گفت: واقعا رقابت‌ها فوق‌العاده بود و هیچ مبارزه‌ای را نمی‌شد پیش‌بینی کرد. همه مدعیان در این فصل از لیگ حضور داشتند و دیدیم که خیلی از ملی‌پوشان هم مقابل حریفان‌شان شکست خوردند. فصل سوم لیگ کشتی کلاسیک از دو فصل قبلی خیلی بهتر و کیفی‌تر برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید