شاهرخ شهنازی: کاراته می‌تواند در اولین حضورش در المپیک برای ایران مدال آور باشد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۴
    کد خبر :456659

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اگر برنامه‌ها اجرا و حمایت شود کاراته در اولین حضورش برای ایران مدال آور خواهد بود.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست ستاد عالی‌ بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: امروز جلسه ستاد عالی بازی‌های 2020 و ساحلی آمریکا بود .در مورد توکیو رشته‌هایی که مدال‌آور هستند دعوت شدند و امروز نوبت کاراته بود.سرپرست، همراه مربی و کادر فنی آمد و در خصوص شانس‌های کسب سهمیه صحبت کرد. اعضای ستاد سوالات فنی پرسیدند و پاسخ داده شد.

وی افزود: در بخش مردان شانس زیادی برای مدال داریم و در بخش خانم‌ها گوشه چشمی داریم. فدراسیون معتقد بود تعداد بیشتری ورزشکار اعزام شوند و قول‌های خوبی دادند. رئیس کمیته و وزیر قول دادند با رعایت صرفه جویی‌ها بیشترین حمایت را داشته باشند. اگر این برنامه اجرا و حمایت شود کاراته در اولین حضورش برای ایران مدال آور خواهد بود.

شهنازی گفت:در مورد مسابقات ساحلی منتظر کسب سهمیه هستیم. این اولین دوره مسابقات است و هنوز نظم زیادی ندارد. قبلا عنوان شده بود کشتی فقط یک مرحله کسب سهمیه دارد ولی الان اطلاع دادند که یک مرحله شانس دیگر وجود دارد. ما مرحله اول را از دست دادیم. فوتبال، بسکتبال، والیبال و کشتی و کاراته اکر کسب سهمیه کنند به آمریکا اعزام می‌شوند. بسکتبال، والیبال و کاراته هم در بخش زنان شرکت می‌کنند. منتظریم که شرایط کسب سهمیه اعلام شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای سرپرست کاروان ایران در المپیک هنوز فرصت داریم و در جلسات بعدی صحبت می‌شود. این جلسه مربوط به ستاد بازی‌ها بود و در مورد بودجه صحبتی نشد. رقم بودجه در لایحه مشخص شده است و در مراحل بعدی احتمال افزایش وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید