تیم ترکیه‌ای رقیب میلان برای جذب فابرگاس شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۳
    کد خبر :456656

روسونری برای جدی هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی رقیبی از سوپرلیگ ترکیه پیدا کرده است.

در حالی که از میلان به عنوان مشتری اصلی جذب سسک فابرگاس به عنوان بازیکن قرضی در پایان فصل جاری نام برده می‌شود، اکنون باشگاه فنرباغچه هم به خرید این بازیکن اسپانیایی تمایل پیدا کرده و گفته می‌شود که با باشگاه چلسی هم وارد مذاکره شده است تا او را در ماه ژانویه از چنگ میلان درآورد.

فابرگاس 31 ساله در حال حاضر تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارد. این یعنی که او در پایان فصل می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود و مذاکراتش را هم از ماه ژانویه آغاز کند. فابرگاس زیر نظر مائوریتزیو ساری فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی چلسی نداشته است.

روسونری هرگز تمایل خود برای جذب فابرگاس را پنهان نکرده اما محدودیت‌های اعمال شده به این باشگاه به دلیل نقض قانون بازی جوانمردانه مالی شرایطش را برای خرید بازیکن سخت کرده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، میلان به فابرگاس گفته است که تنها به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به این تیم ملحق شود. بنابراین او برای اینکه بتواند در ماه ژانویه به ایتالیا برود دو گزینه بیشتر ندارد: یا اینکه قراردادش با چلسی را زودتر از موعد فسخ کند یا چلسی را متقاعد کند که به او اجازه دهد به عنوان بازیکن قرضی راهی سن‌سیرو شود.

در همین حال فنرباغچه آماده است که رقم مورد نظر چلسی را برای خرید فابرگاس در ماه ژانویه بپردازد و رئیس این باشگاه هم در حال حاضر در لندن است تا با آبی‌پوشان لندن مذاکره کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید