ربطی: فقط خادم سهمش را قبول کرد، همه حقوق بگیرها در شکست بوداپست سهیم بودند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۹:۴۱
    کد خبر :456246

دبیر پیشین فدراسیون کشتی گفت: بعد از بوداپست فقط رسول خادم مسئولیت شکست را قبول کرد درحالیکه همه کسانی که از فدراسیون حقوق می‌گرفتند در شکست سهیم بودند.

عارف ربطی در رابطه با انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی اظهار داشت: ما باید این افکار را از ذهن‌مان دور کنیم که صرفا حضور یک قهرمان جهان یا المپیک در راس فدراسیون می‌تواند باعث رونق کشتی شود، باید ببینیم تخصص این آقایان چیست. با اسم و رسم نمی‌شود فدراسیون را اداره کرد، تخصص و تجربه مدیریتی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: در عین حال که معتقدم ما در کشتی نیروی جوان و تحصیل کرده داریم که می‌توانند باری از دوش کشتی بردارند اما قهرمانانی هم داشتیم که نتوانستند کشتی را اداره کنند. باید به جوانان‌مان که تجربه مدیریت دارند اعتماد کنیم، اکتفا کردن به آدم‌های تکراری، باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

ربطی تاکید کرد: این صحبت‌ها به معنای رد هیچ کدام از مهره‌های کشتی نیست اما باید اجازه دهیم که نیروهای تازه نفس وارد کشتی شوند تا خونی تازه به این رشته تزریق شود. به خود من هم چند بار گفته شد که بیایم اما قبول نکردم و گفتم که ما می‌توانیم به کشتی کمک فکری بدهیم اما بهتر است دیگر برای کار اجرایی نیاییم.

به گزارش تسنیم ،وی با اشاره به شکست کشتی ایران در مسابقات جهانی بوداپست خاطرنشان کرد: نباید در مورد نتایج بوداپست چیزهایی بگوییم که واقعیت ندارد. حتما مشکلاتی بود که به شکست ما در جهانی منجر شد، حالا رسول خادم همه مسئولیت شکست را پذیرفت و استعفا داد اما قطعا دیگران هم در این شکست سهم داشتند که البته آنها سهم خود را نپذیرفتند. کسانی که از آن فدراسیون حقوق می‌گرفتند هم در این شکست نقش داشتند. نباید فقط به خادم خرده گرفت، آن فدراسیون اتاق فکر و شورای فنی هم داشت.

ربطی ادامه داد: خادم از قهرمانان بزرگ کشتی ما است که می‌خواست متمرکز عمل کند اما به هرشکل کار به آن صورت که او می‌خواست پیش نرفت. حالا دلسوزی بود یا هر چیز دیگری، اما نتیجه نگرفتیم. آنجا یک عده با خادم بودند که شاید در ظاهر با او همکاری می‌کردند اما در خارج از فدراسیون حرف‌هایی علیه‌اش می زدند، چنین افرادی هرگز نباید به کار گرفته می‌شدند.

دبیر فدراسیون کشتی در زمان ریاست محمدرضا یزدانی‌خرم در خاتمه گفت: کشتی به افکار تازه و خونی نو احتیاج دارد. به مدیری اهل کشتی که سابقه مدیریت دارد. با ایده‌های تازه می توانیم کار را در مسیر درستش قرار دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید