تماشای دسته‌جمعی جام ملت‌ها در کرج منتفی‌ست؟

    کد خبر :455982

فوتبال جدا از اینکه یک ورزش مهیج و پرطرفدار به شمار می‌رود، در حوزه اجتماعی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ایجاد نشاط یکی از این حرف‌هاست که این روزها جامعه ما عمیقاً به آن نیاز دارد.

تماشای جمعی این ورزش جذاب، نقش موثری در ایجاد نشاط در جامعه دارد بر همین اساس انتظار می‌رفت با نزدیک شدن به مسابقات «جام ملت‌های آسیا» که ایران هم از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست بحث تماشای جمعی مسابقات در میان متولیان فرهنگی و ورزشی استان به خصوص کرج مطرح شود.

یکی از موضوعاتی که در این بحث قابل طرح است، پخش مسابقات در سینماهاست، برای این کار سینماها باید درخواست خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کنند.

رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این خصوص به  ایسنا گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا از سینماهای استان پخش نمی‌شود.

سارا بهراد خاطرنشان کرد: تاکنون هیچکدام از سینماهای استان درخواست صدور مجوز برای پخش این مسابقات را به ارشاد ارائه نداده‌اند. بر این اساس این مسابقات در هیچ یک از سالن‌های سینمای استان پخش نخواهد شد.

اکبر سلیم‌نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج هم در این خصوص اعلام کرد: هنوز بحثی در این مورد نشده اما این موضوع به بخش فرهنگی شهرداری ارائه خواهد شد تا در صورت امکان این مسابقات یا در سینماهای کرج و یا در سالن‌هایی چون نژادفلاح پخش شود.

خرداد ماه امسال که مسابقات جام جهانی با حضور تیم ملی کشورمان در حال پیگیری بود، قرار شد این مسابقات در چهار پارک کرج پخش شود، نیروی انتظامی برای این کار مجوز هم صادر کرد و شورای تأمین هم با آن مخالفتی نداشت اما در نهایت اعلام شد که موضوع منتفی است بدون اینکه مشخص شود چه کسی با این کار مخالفت کرده است. جام ملت‌های آسیا به عنوان یکی دیگر از تورنمنت‌های مهم فوتبالی برای ایران از هفته آینده آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید