موافقت اولیه فدراسیون با برگزاری جام کشتی خراسان بزرگ

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷
    کد خبر :455694

هیئت استان خراسان رضوی از فدراسیون کشتی درخواست کرد تا سال آینده جامی بین‌المللی را با عنوان «جام خراسان بزرگ» با حضور کشورهای فارسی زبان برگزار کند.

درحالیکه میزبانی مشهدی‌ها از جام‌جهانی 2019 منتفی شده و اتحادیه جهانی برگزاری این رقابت‌ها را به روسیه واگذار کرده است، هیئت کشتی خراسان رضوی به دنبال برگزاری جامی بین‌المللی در سال آینده است.

این هیئت بنا دارد که با حضور کشورهایی چون ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و افغانستان و همچنین تیم‌های منتخب سه خراسان (رضوی، شمالی، جنوبی) جامی را همزمان با بزرگداشت فردوسی، شاعر بزرگ فارسی زبان در اردیبهشت ماه سال آینده در رده سنی نونهالان در مشهد برگزار کند. درخواست این رقابت‌ها از سوی هیئت کشتی خراسان رضوی به فدراسیون کشتی ارسال شده است.

مسعود ریاضی رئیس این هیئت در این‌باره به تسنیم گفت: زمان پیشنهادی ما برای برگزاری این جام 25 اردیبهشت ماه که روز بزرگداشت فردوسی است، بود اما سال آینده این تاریخ در ماه رمضان خواهد بود و خواستیم که این تورنمنت اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود که موافقت اولیه فدراسیون کشتی را گرفتیم اما هنوز به ما اعلام نشده که این جام وارد تقویم اتحادیه جهانی شده یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید