تراکتورسازی همچنان بدون سرمربی است، وضعیت نامشخص تقوی در تبریز

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳
    کد خبر :455670

محمد تقوی در حالی ۹ هفته هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را در نیم‌فصل نخست لیگ برتر بر عهده داشته که هنوز حکم سرمربیگری او در این تیم صادر نشده است.

پس از کناره‌گیری جان توشاک از سرمربیگری تیم تراکتورسازی تبریز، هدایت این تیم پس از هفته ششم لیگ برتر به طور موقت به محمد تقوی، مربی تازه وارد آن روزهای سرخپوشان تبریزی واگذار شد و مدیران باشگاه تلاش کردند تا هر چه زودتر سرمربی جدید تیم‌شان را مشخص کنند، اتفاقی که هنوز با گذشت چهار ماه رخ نداده و مربی جوان و بادانش تراکتورسازی همچنان با عنوان سرمربی موقت به کار خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.

مدیران باشگاه تراکتورسازی پس از کناره‌گیری توشاک به دنبال نام‌های بزرگی برای نیمکت تبریزی‌ها بودند، اما با دیدن نتایج خوب تیم‌شان به محمد تقوی اعتماد کردند، ولی با این وجود هنوز حکم سرمربیگری او صادر نشده است و تقوی به عنوان مربی روی نیمکت تراکتورسازان می‌نشیند. این قضیه دلخوری تقوی را به همراه داشت و از همین رو درخواست کرده است تا هر چه سریع‌تر تکلیف خود و سرمربی قطعی تیمش برای نیم‌فصل دوم مشخص شود.

تقوی که در مرخصی نیم‌فصل به سر می‌برد،‌ قرار است طی امروز (یکشنبه) یا فردا به تبریز بازگردد و جلسه‌ای با مدیران این باشگاه برگزار کند و در مورد بحث سرمربیگری و نقل‌و‌انتقالات صحبت کند. گفته می‌شود در صورتی که مدیران باشگاه حکم سرمربیگری تقوی را برای نیم‌فصل دوم صادر کنند،‌ این مربی قصد دارد یک دستیار خارجی را نیز به کادر خود اضافه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید