سیاسی‌کاری عربستان و متحدانش علیه قطر در آستانه جام ملتهای آسیا

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۳۶
    کد خبر :455567

چند بازی مهم در مرحله گروهی این رقابت‌ها از هم‌اکنون زیر ذره‌بین ورزشی‌نویسان کشورهای امارات، عربستان سعودی، بحرین و اردن قرار گرفته است.

به گزارش دانشجو، بازی عربستان و قطر یکی از این بازی‌های مهم است که شاید نزدیک به 30 یادداشت و گزارش کاملا غیرفوتبالی در همین چند روز گذشته درباره آن نوشته شده و نمی‌شود اسم این قلم‌فرسایی‌ها را لزوما شیطنت خبری گذاشت چراکه کار از مرز شیطنت نیز گذشته و به صورت علنی از سیاسی بودن این بازی می‌نویسند و معتقدند که نتیجه این بازی در نتیجه بازی‌های سیاسی بین دو کشور عربستان سعودی و قطر بی‌تاثیر نیست!تحریم عربستان در جام‌جهانی 2022 قطر که پیشاپیش تضمین شده و برگ‌برنده قطری‌ها محسوب می‌شود، باعث شده تا عربستان از متحد جدی خود، امارات بخواهد در این میزبانی تا توان دارد بر عنابی‌ها سخت بگیرد و عرصه رسانه‌ای نیز بر آنها تنگ شده است.

اولین جنگ رسانه‌ای نیز از سوی روزنامه «الاحرار» صورت گرفت، جایی که به‌زعم نویسنده سعودی علیه چند بازیکن تیم ملی قطر که البته ملیت قطری آنها نیز بحث دیگری است، افشاگری صورت گرفت و از فساد اخلاقی آنها نوشته شد، موضوعی که نه به اثبات رسید و نه پس از تکذیب منابع قطری، پیگیری شد. در هر حال تاثیر خودش را گذاشت و بسیاری از رسانه‌های اروپایی همین مطلب بی‌اساس و خالی از سند و مدرک را ملاک قرار دادند و علیه فوتبال ملی قطر قلم زدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید