بیرانوند: برای وزنه‌برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
    کد خبر :455497

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هنوز ۴ هیئت با سرپرست اداره می‌شوند و باید تکلیف آنها قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شود، ما خودمان بیشتر از همه برای این کار عجله داریم.

محسن بیرانوند در مورد تیم‌های خارجی شرکت‌کننده در جام بین‌المللی فجر اظهار داشت: چند کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، اما هنوز وقت هست و ممکن است باز هم تغییراتی در فهرست تیم‌ها ایجاد شود. نمی‌توانیم از الان به قطعیت نام تیم‌های میهمان را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کیانوش رستمی چه کسی را به عنوان مربی‌اش در کاپ پادشاهی تایلند معرفی کرده است، گفت: او هنوز هیچ کسی را به فدراسیون معرفی نکرده است.

بیرانوند در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت‌هایی که هنوز رئیس خود را نشناخته‌اند، تصریح کرد: هنوز 4 هیئت با سرپرست اداره می‌شوند و باید پروسه ثبت‌نام و برگزاری انتخابات در این استان‌ها طی شود. این اتفاق قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری انجام می‌شود و ما خودمان بیشتر از همه برای این کار عجله داریم. هیئت‌هایی که تا امروز انتخابات‌شان برگزار شده، هیئت‌هایی بودند که کارهای‌شان از قبل انجام شده بود.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به برگزاری اردوی بانوان در استادیوم آزادی خاطرنشان کرد: فعلا برای وزنه‌برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم. سال آینده چند مسابقه در پیش داریم، به همین علت در این چند ماه به صورت مرتب تمرینات و اردوهای آنها برگزار می‌شود تا بعدا بررسی کنیم ببینیم در کدام یک از مسابقات پیش رو باید شرکت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید