حمله هواداران بولونیا به اتوبوس هواداران تورینو

    کد خبر :455025

هواداران تیم فوتبال تورینو مورد حمله تعدادی از هواداران متعصب بولونیا قرار گرفتند.

نشریه «کوریره تورینو» گزارش داد هواداران تیم فوتبال تورینو در مسیر خود برای رسیدن به شهر رم به منظور حمایت از تیم محبوب خود در دیدار عصر امروز (شنبه) مقابل لاتزیو در چارچوب هفته نوزدهم سری A ایتالیا مورد حمله تعدادی از هواداران متعصب تیم بولونیا قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش، اتوبوس حامل هواداران تورینو پس از خروج از شهر فلورانس در رستورانی واقع در اتوبان A1 توقفی کوتاه کرد تا پس از استراحتی کوتاه مدت به حرکت خود ادامه دهند اما توسط هواداران دوآتشه بولونیا غافلگیر شدند.

هواداران بولونیا نیز خود در مسیر رفتن به شهر ناپل برای حمایت از تیم خود در بازی خارج از خانه مقابل ناپولی بودند که با هواداران تورینو برخورد کردند و چند شیشه اتوبوس حامل هواداران تورینو را شکستند.

نشریه «کوریره تورینو» اشاره کرد که هواداران تورینو پیش از رسیدن پلیس موفق شدند از دست هواداران بولونیا فرار کنند و به سفر خود با قرار دادن کارتن‌های مقوایی به جای شیشه‌های شکسته ادامه دادند.

این اتفاق در حالی افتاد که پس از بازی چهارشنبه شب بین تیم‌های اینتر و ناپولی در رقابت‌های سری A ایتالیا، چهار نفر در نتیجه چاقو خوردن زخمی شدند و یک نفر هم توسط خودروی ون زیر گرفته شد و جانش را از دست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید