سامسونگ در پی توسعه اسپیکر هوشمند ارزان‌قیمت‌تر است

    کد خبر :454951

سامسونگ در حال توسعه‌ی دومین اسپیکر هوشمند گلکسی هوم خود است. انتظار می‌رود این اسپیکر هوشمند در جریان CES 2019 و با قیمتی پایین‌تر از نسل اول که هنوز راهی بازار نشده، رونمایی شود.

سامسونگ در جریان رویداد معرفی گلکسی نوت 9 از گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند مجهز به بیکسبی رونمایی کرد. گلکسی هوم سامسونگ هنوز به بازار عرضه نشده و تنها تصاویری تبلیغاتی از آن در رویداد گلکسی نوت ۹ به‌نمایش گذاشته شد و مشخص است که محصولی متفاوت خواهد بود.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ با بهره‌مندی از بلندگوی AKG، هشت میکروفون، توانایی انتقال صدا به‌صورت مستقیم به‌سمت کاربر باتوجه‌به موقعیت قرارگیری کاربر و با طراحی کلاسیک، اولین اسپپیکر مجهز به بیکسبی است که می‌‌تواند با هوم‌پاد اپل با قیمت خرده‌فروشی ۳۴۹ دلار رقابت کند؛ در نتیجه محصول سامسونگ را باید جزو اسپیکر‌های هوشمند رده‌بالای بازار به شمار آورد.

اما در بازاری که اسپیکرهای هوشمندی همچون گوگل‌هوم و اکو آمازون با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند، سامسونگ ممکن است دوران پرفشاری را برای فروش فروش تعداد بالای گلکسی هوم داشته باشد. عرضه‌ی اسپیکر بیکسبی ارزن‌قیمت‌تر، به سامسونگ کمک می‌کند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند و براساس آخرین اخبار، ظاهرا چنین استراتژی را درپیش گرفته است.
سامسونگ در حال توسعه‌ی مینی گلکسی هوم جدیدی است

براساس آخرین اخبار، سامسونگ در حال توسعه‌ی اسپیکر بیکسبی جدیدی با شماره‌ی مدل SM-V310 است. گلکسی هوم سامسونگ دارای شماره‌ی مدل SM-V510 است. درنتیجه، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال توسعه‌ی سری اسپیکرهای هوشمندی برای عرضه به بازار است. انتظار می‌رود گلکسی هوم با شماره مدل SM-V310 به رنگ مشکی به بازار عرضه شود و این تنها اطلاعاتی است که درباره‌ی این اسپیکر تا این لحظه به‌اشتراک گذاشته شده است. باید ببینیم سامسونگ چگونه می‌خواهد قیمت گلکسی هوم را پایین‌ بیاورد. ممکن است شاهد عرضه‌ی محصولی با تعداد میکروفن‌های کمتر باشیم و شاید اسپیکر فاقد ساب‌ووفر باشد. البته‌ی موارد طرح‌شده فقط در حد حدس و گمان است و ممکن است درست نباشد.

آیا این امکان وجود دارد که مینی گلکسی‌هوم در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ درکنار گلکسی هوم اصلی معرفی شود؟ از آنجایی که نمایشگاه CES در آمریکا برگزار می‌شود و ایالات متحده یکی از مهم‌ترین‌ بازارهای اسپیکرهای هوشمند بیکسبی برای سامسونگ محسوب می‌شود؛ این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی گلکسی هوم سامسونگ در نمایشگاه CES باشیم. صحبت از بیکسبی شد، انتظار می‌رود که SM-V310، با بیکسبی ۲.۰ جعبه‌گشایی شود. همچنین انتظار می‌رود که دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه هم‌اکنون روی گوشی‌های هوشمند گلکسی دیده می‌شود باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید