اگزواسکلتون با جهت یابی خودکار رونمایی می شود

    کد خبر :454948

یک تولید کننده تجهیزات الکترونیکی از نسخه ارتقا یافته اگزواسکلتونی مخصوص کارگران رونمایی می کند که با هر ساعت شارژ ۴ ساعت کار می کند و قابلیت جهت یابی خودکار آن ارتقا یافته است.

شرکت ال جی قصد دارد نسخه ارتقا یافته ای از اگزواسکلتونCLOi SuitBot را ماه آتی در CES۲۰۱۹ میلادی نمایش دهد. این درحالی است که این شرکت به زودی اگزواسکلتون مذکور را به طور تجاری عرضه می کند.

علاوه بر آن ال جی قصد دارد نسخه ارتقا یافته «پورتربات»، «سروبات » و «کارت بات» را نیز در CES نمایش دهد.

CLOi SuitBot قبلا در نمایشگاهIFA آلمان رونمایی شده است. این اگزواسکلتون مخصوص قسمت تحتانی بدن است و به کارگران کارخانه ها کمک می کند بارهای سنگین را به مدت طولانی جابه جا کنند، همچنین از میزان خستگی کارگران و احتمال جراحات حین کار نیز می کاهد. در حال حاضر کاربران باید قبل از آغاز به کار با اگزواسکلتون، آن را با بندی به بدن خود محکم کنند.

نسخه ارتقا یافته مجهز به واحد پشتیبانی از پشت بدن کارگر است اما قسمت پای آن کوتاه تر شده است. همچنین دو مکانیسم بند قابل تنظیم در قسمت شکم وجود دارد.

به گزارش مهر ،هنگامیکه کارگر با زاویه ۶۵ درصد خم می شود، این اگزواسکلتون به طور اتوماتیک فعال می شود و ۹۰ درجه انعطاف پذیری در کمر را فعال می کند. هنگامیکه کاربر به وضعیت ایستاده بر می گردد، سیستم کمکی غیر فعال می شود.

اگزواسکلتون به ازای هر ساعت شارژ می تواند ۴ ساعت کار کند. در کنار این موارد قابلیت های برقراری ارتباط و جهت یابی خودکار آن نیز بهبود یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید