برخی مدعیان پیکارهای انتخابی پتانسیل ستاره شدن در کشتی را دارند

    کد خبر :454581

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: این دوره از رقابتهای انتخابی، بهترین میدان برای عرض اندام کشتی گیران پشت خط مانده و جوان بود.

ابراهیم جوادی در گفتگو با مهر با بیان اینکه سطح کمی وکیفی نخستین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نسبتا مطلوب بود، گفت: این دوره از رقابتها بهترین فرصت برای کشتی گیرانی بود که از شهر و استان خود به عنوان نفرات منتخب به تهران آمدند و خوبی نشان دادند. البته در این بین برخی از کشتی گیران هم مورد توجه شورای فنی و مربیان تیم ملی قرار گرفتند که حتما آنها را به اردو دعوت خواهیم کرد.

وی افزود: ناظران فنی مسابقات و همچنین اعضای شورای فنی برخی از این چهره های جوان و آینده دار را برای حضور در کنار اردونشینان تیم ملی زیر نظر خواهند داشت. من هم به غلامرضا محمدی سرمربی تیم گفتم که برخی از این کشتی گیران را با دقت بیشتری در اردوها زیر نظر داشته باشد چراکه برخی از این چهره ها پتانسیل ستاره شدن را دارند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمان کشتی جهان ادامه داد: هر چند ما در این دوره از رقابتهای انتخابی تیم ملی شاهد حضور بسیاری از چهره های اصلی و نامدار نبودیم، اما این مسابقات توانست برخی از چهره های پشت خط مانده را هم به کادر فنی معرفی کند. در مجموع می توان سطح کمی و کیفی این مسابقات را مثبت ارزیابی کرد هر چند که بسیاری از آزادکاران بزرگ و مدعی با هماهنگی کادر فنی و شرایط جسمانی شان در این مسابقات حضور نداشتند.

جوادی در پایان گفت: اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز تا زمان برگزاری رقابتهای جام تختی در کرمانشاه در تهران برپا خواهد شد و نفرات برتر رقابتهای انتخابی هم به اردو خواهند آمد.

مرحله اول رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان طی روزهای ۵، ۶ و ۷ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید