ماجدی: بازیکنان مختلفی را در خط دفاع امتحان کردیم

    کد خبر :454133

مربی تیم فوتبال امید، گفت: در 3 بازی دوستانه گذشته نفرات مختلفی را در خط دفاع امتحان کردیم و گاهی در این پست نا هماهنگی می‌دیدیم.
فرشاد ماجدی در مورد وضعیت اردوی تیم امید در اردن، گفت: اردوی خوبی در اردن داشتیم. اردن حریف بسیار خوب و قوی بود. از لحاظ جسمانی و تاکتیکی بسیار خوب بودیم و تاکتیک‌هایمان را در یک سوم دفاعی حریف به خوبی اجرا می‌کردیم. با توجه به توانایی و قابلیت جسمانی تیم توانستیم در 3 بازی دوستانه‌ای که در این مدت داشتیم عملکرد خوبی ارائه کنیم.

وی افزود: در مقابل اردن روی یک اشتباه گل خوردیم و فکر می‌کنم حدود 80 درصد بازی در اختیار ما بود. در این بازی محک خوبی خوردیم و نشان دادیم تیم در حال شکل گرفتن است. بسیاری از بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما برخی نفرات با استرس بازی می‌کردند که این مسئله رفته رفته بهبود پیدا می‌کند.

مربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه تیم امید مقابل اردن و سوریه خیلی زود گل دریافت کرد و به نظر می‌رسد برخلاف بخش هجومی در بخش دفاعی تیم مشکل دارد، گفت: این مسئله به خاطر این است که در این مسابقات چندین بازیکن را در آن پست استفاده کردیم تا نفرات مدنظر را پیدا کنیم. این موضوع عاملی بابت عدم هماهنگی بازیکنان تیم بود. قطعا در تورنمنت قطر این مشکلات را نداریم و بازیکنان با شرایط بهتری بازی می‌کنند.

به گزارش فارس ،ماجدی در مورد تورنمنت قطر عنوان کرد: تورنمنت خوبی در پیش است. حریفان خوبی در قطر حضور دارند. هر چه بازی دوستانه انجام دهیم می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم. این مسابقات به خودباوری بازیکنان کمک می‌کندو باعث می‌شود استرس تیم کاهش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید