آخرین خبر از وضعیت قیمتی پژو 2008 / قیمت نهایی پژو 2008 بالای 100 میلیون تومان است یا زیر 100 میلیون؟

    کد خبر :45411

گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه قیمت نهایی این خودروی تازه وارد بالای 100 میلیون تومان است مطرح شد و حتی قیمت هایی تا120 میلیون تومان نیز در برخی از شبکه های اجتماعی و یا سایت های خبری در مورد این خودرو منتشر شد
یک هفته از آغاز ثبت نام پژو 2008 ایران خودرو می گذرد اما به دلیل ذکر نشدن قیمت این خودرو در زمان پیش خرید گمانه های زیادی در مورد قیمت این محصول تازه وارد ایران خودرو مطرح شد . اما به راستی این نوبرانه جدید فرانسوی قرار است با چه قیمتی در ایران عرضه شود؟

بعد از ثبت نام پژو 2008 با پیش پرداخت 60 میلیون تومان توسط ایران خودرو گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه قیمت نهایی این خودروی تازه وارد بالای 100 میلیون تومان است مطرح شد و حتی قیمت هایی تا120 میلیون تومان نیز در برخی از شبکه های اجتماعی و یا سایت های خبری در مورد این خودرو منتشر شد ولی آن طور که از ایران خودرو خبر می رسد قیمت نهایی خودروی پژو 2008 همان رقم اعلامی زیر 100 میلیون تومان است که البته به نظر می رسد که این رقم تا پایان سال 96 در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش امکان دارد که این قیمت برای سال آینده تغییراتی داشته باشد که این تغییرات احتمالا در پایان سال اعلام خواهد شد.

هفته گذشته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروآغاز پیش فروش پژو2008 را با مبلغ 60 میلیون تومان اعلام کرده بود که مطابق آن فروش این خودرو بر اساس شماره اول کد ملی افراد بر اساس زوج و فرد بوده است . و مطابق جدول اعلامی نیز زمان تحویل اولین سری از این خودرو شهریور 96 خواهد بود.

منبع:عصرایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید