پانسمان‌هایی که عمیق‌ترین زخم‌ها را هم درمان می‌کنند

    کد خبر :453882

یک شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌هایی شده است که روند بهبود زخم‌ها را تا دو برابر سرعت می‌بخشد و عمیق‌ترین زخم‌ها را هم درمان می‌کند.

فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

ما در نظر داریم به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید پانسمان‌های جدید بر پایه پلیمر‌های طبیعی شده است.به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان، پلیمر‌های طبیعی به دلیل آنکه ویژگی‌های زیست تخریب پذیری دارند می‌توانند روند بهبود زخم‌ها را سرعت ببخشند و در ترمیم بافت آسیب دیده عملکرد خوبی داشته باشند.

پانسمان‌هایی ارزان قیمت برای درمان زخم‌ها
این شرکت دانش بنیان توانسته است پانسمان‌هایی را تولید کند که در حفظ محیط رطوبت و ممنوعیت از ایجاد محیط خشک در بستر زخم کمک می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود تا بهبود زخم سریعتر انجام شود؛ همچنین با ترویج رشد عروق خونی و افزایش فیبروپلاست‌های پوستی می‌توان بهبود زخم را سریعتر ملاحظه کرد.

این پانسمان جدید با ایجاد رطوبت در سطح زخم روند درمان را سریع‌تر می‌کند و در درمان انواع زخم‌های بستر، سوختگی‌های مختلف، زخم‌های جراحی و سایر زخم‌ها عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد.

به پشتوانه توان علمی متخصصین و با هدف نوآوری در سلامت این پانسمان‌ها طراحی و تولید شده‌اند و می‌تواند طول درمان زخم‌ها را سرعت ببخشند و هزینه‌های سنگین نمونه‌های خارجی را هم نداشته باشند؛ به گفته محققین این پانسمان جدید تا دو برابر سرعت به درمان می‌بخشد و زخم را درمان می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید